نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

انتشار به‌روزسانی Alan Wake 2 با تمرکز بر رفع باگ‌ها

روز گذشته به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Alan Wake 2 شرکت رمدی اینترتینمنت منتشر شد که تعدادی از مشکلات نسخه‌های مختلف را رفع می‌کند.

شرکت Remedy Entertainment پس از ۱۳ سال انتظار بالاخره دنباله بازی تحسین‌شده Alan Wake را عرضه کرد؛ اثری که توانست انتظارات طرفدارها را برآورده کند و به موفق‌ترین محصول رمدی از نظر امتیاز منتقدها تبدیل شود. حالا استودیوی رمدی اولین به‌روزرسانی بازی Alan Wake 2 را منتشر کرده است که تعدادی از مشکلات موجود در این اثر را رفع می‌کند؛ تا بازیکن‌ها تجربه بی‌نقص و بهتری داشته باشند.

به‌روزرسانی نسخه کامپیوتر و پلی استیشن 5 الن ویک ۲ تعدادی از باگ‌ها و ایرادهای مربوط‌به بومی‌سازی بازی را رفع می‌کند. این به‌روزرسانی در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس درکنار رفع باگ‌ها، چندین مشکل در بخش بصری و رابط کاربری بازی را برطرف می‌کند. همچنین در برخی مواقع بازیکن‌ها در یک نقطه گیر می‌کردند و نمی‌توانستند از آن‌جا خارج شوند که اکنون این مشکل نیز حل شده است.

بازی Alan Wake 2 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 قابل تجربه است. شرکت رمدی هم‌اکنون چندین پروژه در دست تولید دارد که از میان آن‌ها می‌توان به بسته‌های الحاقی Alan Wake 2، بازی Control 2، اسپین‌آف Control و ریمیک دو نسخه اول سری Max Payne اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده