نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

احتمال تأخیر بازی Marathon و بسته الحاقی Destiny 2

بازی Marathon و بسته الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 احتمالا به‌خاطر تعدیل نیرو استودیو بانجی با تأخیر به‌دست گیمرها می‌رسند.

تعداد نگران‌کننده‌ای از توسعه‌دهندگان و ناشران در سال ۲۰۲۳ با تعدیل نیرو مواجه شدند و اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا استودیو بانجی نیز به جمع آن‌ها ملحق شده است. جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ با انتشار گزارش جدیدی ادعا کرد که استودیو Bungie تعداد نامعلومی از کارمندانش را از کار برکنار کرده است. سال گذشته شرکت سونی با امضای قراردادی به ارزش ۳.۶ میلیارد دلار توانست استودیو بانجی را خریداری کند.

جیسون شرایر در این گزارش ادعا کرد که هر دو پروژه در دست تولید استودیو بانجی به تعویق افتاده است. بسته الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 که در ابتدا برای انتشار در ماه فوریه برنامه‌ریزی شده بود، احتمالا تا ماه ژوئن ۲۰۲۴ به‌دست گیمرها نخواهد رسید. از سوی دیگر بازی شوتر PvPvE مبتنی‌بر استخراج Marathon که اوایل سال جاری معرفی شد، احتمالا بیش از یک سال به تأخیر افتاده است و تا سال ۲۰۲۵ روانه بازار نخواهد شد.

شرکت سونی هنوز تعدیل نیرو بانجی یا تأخیر آثار این استودیو را تأیید نکرده است. در گذشته گزارش‌هایی مبنی‌بر کار استودیو Bungie روی اثری در سبک موبا با نام Matter منتشر شد که ظاهرا برای انتشار در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده بود. بااین‌حال معلوم نیست که آیا این پروژه نیز تحت تأثیر تعدیل نیرو بانجی قرار می‌گیرد یا خیر. در ماه‌های اخیر توسعه‌دهندگان دیگری نظیر ناتی داگ، مدیا مولکول و تل‌تیل گیمز نیز با تعدیل نیرو مواجه شده بودند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده