نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

احتمال استفاده GTA 6 از یک سیستم انیمیشن تازه

حق اختراع جدیدی برای یک سیستم انیمیشن تازه ثبت شده است که به احتمال زیاد در بازی GTA 6 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شرکت راک‌ستار گیمز هم‌اکنون روی جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های Gran Theft Auto کار می‌کند و تابه‌حال تقریبا هیچ اطلاعاتی از این بازی مورد انتظار به اشتراک نگذاشته است. بنابراین طرفداران با ریزبینی تمام به جست‌وجو در منابع اطلاعاتی مختلف می‌پردازند تا شاید اثری از بازی GTA 6 پیدا کنند.

حالا در جدیدترین یافته‌های طرفداران، شاهد حق اختراع جدیدی هستیم که توسط راکستار ثبت شده است و مربوط‌به سیستم انیمیشن جدیدی می‌شود که انتظار می‌رود از آن در بازی GTA 6 استفاده شود. توبیاس کلینتوس، یکی از اعضای سابق راک‌استار که در بخش انیمیشن‌ها کار می‌کرد، این حق اختراع را ثبت کرده است. این حق اختراع سیستم حرکتی جدیدی را توصیف می‌کند که حول یک مجموعه از بلوک‌های انیمیشنی به‌شکل مجزا از کد اصلی بازی ساخته می‌شود و بازی می‌تواند به‌صورت سازمان‌یافته آن‌ها را بیرون بکشد تا انیمیشن‌های درون بازی را به شخصیت‌ها و اشیا متصل کند.

باتوجه‌به این توضیحات، احتمالا بازی GTA 6 قرار است انیمیشن‌های واقع‌گرایانه‌ای داشته باشد که از تمام ساخته‌های قبلی راک‌استار گیمز بهتر به نظر می‌رسد. البته باید در نظر داشت که همیشه ثبت یک حق اختراع به این معنی نیست که شرکت قرار است از آن‌ها استفاده کند؛ زیرا در برخی مواقع سازنده‌ها ایده‌های خود را ثبت می‌کنند تا تنها از آن‌ها محافظت کنند. بااین‌حال، راک‌استار و مجموعه GTA همیشه به پیشرفت‌های بزرگ خود در تکنولوژی معروف هستند؛ بنابراین جای تعجب ندارد که این سازنده از سیستم انیمیشن جدید خود در بازی GTA 6 استفاده کند.

پیش‌از‌این گزارش‌هایی مبنی‌بر سیستم آب‌وهوای واقع‌گرایانه بازی GTA 6 نیز منتشر شده بود. هنوز مشخص نیست شرکت Rockstar چه زمانی می‌خواهد این پروژه مورد انتظار را عرضه کند، اما باتوجه‌به نظرات مدیر عامل شرکت Take-Two Interactive این اثر می‌تواند تا پایان سال میلادی ۲۵-۲۰۲۴ در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده