نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۶

افزایش شدید قیمت ایکس باکس سری اس در کشور برزیل

با اعلام رسمی مایکروسافت، کنسول ایکس باکس سری اس با افزایش شدید قیمت در کشور برزیل مواجه شده است.

صنعت بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۳ شاهد افزایش قیمت‌های زیادی بوده است. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش مایکروسافت در بسیاری از نقاط جهان محصولات خود را با افزایش قیمت روانه بازار کرد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد این سیاست ردموندی‌ها همچنان ادامه دارد؛ چراکه به‌صورت رسمی اعلام شد که کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری اس در کشور برزیل دچار افزایش قیمت زیادی شده است.

براساس اطلاعات موجود کنسول ایکس باکس سری اس که تا پیش از اتخاذ چنین سیاستی با قیمت ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ رئال برزیل به فروش می‌رسید اکنون گیمرها باید هزینه‌ای معادل ۳۵۹۹ رئال را برای آن پرداخت کنند. نکته قابل‌توجه این است که با برچسب قیمتی جدید کنسول ایکس باکس سری اس، اکنون افراد می‌توانند با پرداخت هزینه مشابه نسخه دیجیتالی پلی استیشن 5 را نیز در گزینه‌های خرید خود قرار دهند.

مایکروسافت در بیانیه‌ای گفت: «در ایکس باکس ما همواره به‌دنبال ارائه بهترین تجربه از بازی‌های ویدیویی در بازه قیمتی متفاوت هستیم. گیمرها از همین‌رو می‌توانند باتوجه‌به بودجه و نیازهای خود بهترین خرید را انجام دهند. در هفته‌های پیش‌رو ما درخصوص نحوه قیمت‌گذاری در کشور برزیل صحبت خواهیم کرد.»

البته تا این لحظه دو کنسول ایکس باکس سری اس مدل یک ترابایتی و همچنین ایکس باکس سری ایکس با همان برچسب قیمتی سابق در قفسه‌های فروشگاه‌ها دیده می‌شوند. باید منتظر ماند و دید آیا سیاست افزایش قیمت محصولات به سایر شرکت‌ها نیز سرایت خواهد کرد یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازار بازی‌های ویدیویی را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده