// دوشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۳

استخدام گسترده فرام‌ سافتور برای پروژه‌های تازه

فرام‌سافتور، استودیو سازنده Elden Ring قصد دارد برای چند پروژه تازه خود، سازندگان جدیدی استخدام کند.

استودیو فرام‌سافتور در چند سال گذشته پر کار بوده است و طی سال‌های اخیر بازی‌هایی چون Elden Ring و Armored Core 6: Fires of Rubicon را تولید و عرضه کرده‌اند. اکنون مطابق انتظارات، این استودیو قصد دارد بازی‌های جدیدی را توسعه دهد و به همین دلیل به‌دنبال استخدام چندین بازیساز است.

به‌گفته شعبه ژاپن IGN، این سازنده در ماه دسامبر وبینارهایی برگزار خواهد کرد که متمرکز بر استخدام افراد برای چند نقش کلیدی در بخش‌های مختلف استودیو جهت همکاری روی پروژه‌های آینده آن‌ها است. فرام‌سافتور در وبسایت خود ضمن دعوت بازیسازها به پیوستن به این استودیو، نوشته است «به‌دنبال اعضای تیم توسعه برای ایفای نقشی کلیدی روی چند پروژه آینده» است.

در حال حاضر تنها پروژه تایید شده این تیم ژاپنی بسته الحاقی بزرگ Shadow of the Erdtree برای بازی الدن رینگ است. این DLC تاریخ انتشار مشخصی ندارد؛ اما بعد از پایان سال مالی جاری عرضه خواهد شد. یک شایعه تایید نشده هم می‌گوید که این استودیو در حال همکاری با سونی برای یک بازی انحصاری پلی استیشن 5 است که بیشتر شبیه دارک سولز خواهد بود تا اینکه به سکیرو یا الدن رینگ شباهت داشته باشد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده