نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

زمان انتشار به‌روزرسانی بعدی Forza Motorsport

استودیو ترن ۱۰ جزئیات بیشتری از به‌روزرسانی آتی بازی Forza Motorsport را با طرفدارها به اشتراک گذاشت که محتوای جدیدی را به‌همراه می‌آورد.

بازی Forza Motorsport چند هفته پیش در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و اکنون تمام تمرکز استودیو Turn 10 به پشتیبانی پس از عرضه این شبیه‌ساز رانندگی معطوف شده است. نخستین به‌روزرسانی بزرگ فورزا موتوراسپورت در اوایل ماه جاری منتشر شد و با فاصله کوتاهی یک هات‌فیکس برای رفع مشکل صفحه بارگذاری بی‌نهایت عرضه شد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیات بیشتری از به‌روزرسانی بعدی بازی به اشتراک گذاشته شده است.

استودیو ترن ۱۰ تأیید کرد که دومین آپدیت بازی Forza Motorsport در اواسط ماه نوامبر (اواخر آبان) منتشر خواهد شد و برعکس آپدیت‌های قبلی محتویات جدیدی را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. همان‌طور که قبلا اعلام شد، طرفدارها باید انتظار راه‌یابی مسیر مسابقه جدید Yas Marina به فورزا موتوراسپورت را در این به‌روزرسانی داشته باشند. این آپدیت به رفع بیش از ۲۰۰ مشکلی می‌پردازد که تاکنون از سوی گیمرها گزارش شده است.

شما می‌توانید یادداشت‌های همراه به‌روزرسانی آتی را در منبع خبر مشاهده کنید. بازی Forza Motorsport به‌عنوان یک ریبوت از مجموعه فورزا موتوراسپورت در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و سرویس گیم پس قرار گرفته است. فورزا موتوراسپورت دارای بیش از ۵۰۰ ماشین برای انتخاب و ۲۰ مکان برای مسابقه است و امکان رانندگی در مسیرها و پیست‌های بسته با خودروهای واقعی را فراهم می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده