نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۸

انتشار به‌روزرسانی بزرگ بازی Gran Turismo 7 طی روزهای آینده

براساس اطلاعات منتشر شده توسط ایکیو یامائوچی، کارگردان مجموعه گرن توریسمو، بازی Gran Turismo 7 به‌زودی میزبان یک به‌روزرسانی بزرگی خواهد بود.

تقریبا اوایل سال ۲۰۲۲ بود که بالاخره استودیوی پولی‌فونی دیجیتال بازی Gran Turismo 7 را روانه بازار کرد. پس از عرضه کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5، بسیاری منتظر انتشار و تجربه این بازی بودند.

حال پس از گذشت بیش‌ از یک سال از زمان عرضه بازی Gran Turismo 7، به‌نظر می‌رسد به‌زودی باید منتظر محتویات جدید از این بازی ریسینگ باشیم؛ چراکه ساعاتی پیش ایکیو یامائوچی، کارگردان مجموعه گرن توریسمو به‌صورت رسمی اعلام کرد که هفته آینده و در ماه نوامبر به‌روزرسانی بزرگی برای بازی Gran Turismo 7 در دسترس قرار خواهد گرفت. باتوجه‌به تصویر منتشر شده تمرکز اصلی این به‌روزرسانی احتمالا افزودن هفت ماشین جدید به این بازی خواهد بود.

خودروهای جدید بازی 7 Gran Turismo

سه خودروی لکسوس LFA، نیسان Skyline GT-R NISMO 400R و پورشه 911 GT3 RS مدل ۲۰۲۲ که در فیلم گرن توریسمو نیز حضور داشتند به‌همراه دوج چارجر، دوج Challenger Demon و تسلا مدل ۳ اتوموبیل‌هایی هستند که به‌زودی وارد دنیای بازی گرن توریسمو 7 خواهند شد. با اینکه هنوز به‌صورت دقیق هفتمین خودرو اعلام نشده است، اما به‌ اعتقاد بسیاری W201 Mercedes-Benz 190E ماشینی است که کاربران در بازی می‌توانند انتخاب کنند.

شایعات موجود حاکی از آن هستند که درکنار افزودن خودروهای یادشده، به‌روزرسانی پیش‌رو احتمالا ویژگی‌های جدیدی چون حالت تک‌نفره Café و Scapes و همچنین مسیرهای جدید مسابقه را به بازی Gran Turismo 7 اضافه خواهد کرد. اینکه آیا بالاخره استودیوی پولی‌فون دیجیتال در این به‌روزرسانی از هوش مصنوعی مورد انتظار خود به‌نام Sophy رونمایی خواهد کرد یا خیر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت رایگان این‌ به‌روزرسانی را برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دریافت کنند. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در خصوص آن را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده