// یکشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

انتشار بازی معرفی‌نشده کپکام قبل از مارس ۲۰۲۴

شرکت کپکام قصد انتشار بازی معرفی‌نشده جدیدی را تا پایان سال مالی جاری دارد.

براساس اطلاعات انتشاریافته از گزارش مالی کپکام، این ناشر ژاپنی مشغول توسعه بازی معرفی‌نشده بزرگی است تا اهداف مالی خود را پیش از پایان سال مالی جاری محقق کند. احتمال می‌رود که این بازی به یکی از دو سری‌ بازی محبوب کپکام یعنی Resident Evil و Monster Hunter مرتبط باشد. همچنین به‌دلیل برگزاری مراسم‌های بزرگ صنعت در این فاصله زمانی، احتمال رونمایی از این ویدیوگیم در مراسم The Game Awards وجود دارد.

شرکت کپکام عملکرد مالی بسیار خوبی در نیمه اول سال مالی ۲۰۲۳ داشت و در مسیر دستیابی به رشد سود عملیاتی در ۱۱ سال متوالی است. بازی Street Fighter 6 در ۶ ماه اول سال مالی بیشترین فروش در میان آثار شرکت Capcom را داشت و درحال‌حاضر بیش از ۲/۴۷ میلیون نسخه فروخته است. بازی Resident Evil 4 Remake نیز بیش از ۱/۶۶ میلیون نسخه فروش داشت تا مجموع فروش خود را به ۵/۴۵ میلیون نسخه برساند. رزیدنت ایول به‌عنوان پرفروش‌ترین سری بازی کپکام فروش ۱۵۰ میلیون نسخه را تجربه کرده است.

این شرکت در اواسط ماه جولای یک آی‌پی جدید با نام Exprimal را عرضه کرد که با وجود انتشار در سرویس اشتراکی گیم پس، کمتر از ۹۴۰ هزار نسخه فروش داشته است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده