// شنبه, ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۹

واکنش منتقدین به بازی Alan Wake 2

چندی پیش میانگین امتیازات بازی Alan Wake 2 منتشر شد و شاهد عملکردی هیجان‌انگیز از دنباله الن ویک هستیم.

اولین نسخه از Alan Wake سال ۲۰۱۰ روانه بازار شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کرده و نظر کاربران را حسابی به خود جلب کند. نوع ترس و داستان منحصربه‌فرد Alan Wake چیزی بود که بیشتر از هر چیز دیگری نظر کاربران را به خود جلب کرد. خبر ساخت نسخه دوم و نمایش الن ویک این بار با ظاهری مدرن و جدید، حسابی کاربران را خوشحال کرد و حال انتظار برای این بازی به اتمام رسیده است.

بازی Alan Wake 2 دیروز به‌صورت رسمی در دسترس کاربران قرار گرفت تا یک بار دیگر بتوانند با الن ویک به ماجراجویی پرداخته و داستان او را پیش ببرند. البته که او در این نسخه تنها نیست و ساگا اندرسون، مأمور FBI شخصیت دیگری است که در Alan Wake 2 هدایت او را برعهده خواهید گرفت. همچنین چندی پیش نمرات بازی Alan Wake 2 هم منتشر شد و شاهد عملکرد فوق‌العاده‌ای از جدیدترین ساخته استودیو رمدی هستیم.

در ادامه می‌توانید نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی Alan Wake 2 انداخته و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Alan Wake 2

  • سازنده: رمدی اینترتینمنت
  • ناشر: اپیک گیمز
  • سبک: ترسناک و بقا
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس

مبارزه اندرسون با دشمنان در بازی Alan Wake 2

اسکرین رنت: ۱۰۰ از ۱۰۰

Alan Wake 2 یک بازی غافل‌گیر کننده، حماسی هیجان‌انگیز است که بهترین‌ها از میان ساخته‌های رمدی را جمع کرده و از ترکیب آن‌ها یک مسترپیس را خلق کرده است.

هابی کنسولز: ۹۵ از ۱۰۰

Alan Wake 2 یک بازی درخشان بقا ترسناک است که المان‌های سورئال Twin Peaks، تحقیق و بررسی‌های True Detective و المان‌های پارانرمال SCP Foundation را با یکدیگر ترکیب کرده است. همچنین حداکثر گرافیک نسل را هم به خود اختصاص داده است. بالاتر از همه این‌ها، این یک بازی رمدی است و باشکوه است.

گیمینگ بولت: ۹۰ از ۱۰۰

Alan Wake 2 یک بازی ترسناک شگفت‌انگیز با اتمسفری عالی و داستانی فوق‌العاده جالب است.

گاردین: ۸۰ از ۱۰۰

اگر Alan Wake 2 جذابیت روایت داستان خود را با عمق بیشتری در بازی همراه می‌کرد، شما به یک بازی خیلی مخصوص و خاصی نگاه می‌کردین. درحال حاضر این یک ماجراجویی ترسناک هیجان‌انگیز است که بعضی وقت‌ها بیش از اندازه عمل کرده است. برای مثال شما فقط روبه‌جلو حرکت کرده و اتفاق عجیب و غریبی اطراف شما رخ می‌دهد. اشاره کنم من از آن چیزهای عجیب و غریب بسیار لذت بردم و درحالی که Alan Wake 2 فاقد المان‌های انرژی و استایل بازی‌های این استودیو است، این بهترین ماجراجویی قصه‌محور رمدی به حساب می‌آید.

گیم اینفورمر: ۷۸ از ۱۰۰

من مشتاقانه پس از آن پایان کلیف‌هنگر Alan Wake و پیشرفت کم داستان در سال ۲۰۱۲ و بسته الحاقی American Nightmare انتظار بازگشت الن هستم. از منظر داستان‌سرایی با اتفاقات رخ داده در Alan Wake 2 رضایت کسب کردم و با اشتیاق به حضور ساگا در این جهان خوش آمد می‌گم. اما درواقع بازی کردن خود بازی، پیشروی در جهان آن و دوری از مبارزه، جایی بود که من با مشکل مواجه شدم. من بیشتر مشتاق دیدن میان‌پرده بعدی بودم، اما گیم‌پلی تاحدی ناامیدم می‌کرد و بیشتر با باگ مبارزه می‌کردم تا بخواهم دشمنان را از بین ببرم. به‌عنوان هوادار قدیمی رمدی و شخصی که می‌خواهد ادامه داستان الن ویک را ببیند، دنباله منتشر شده یک موفقیت است. اما، به پایان رساندن آن شامل موانعی است که غیرضروری هستند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده