نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۶

بسته الحاقی Cyberpunk 2077 هیچ وقت قرار نبود دنباله بازی اصلی باشد

کارگردان روایی استودیوی سی‌دی پراجکت رد اخیرا گفته که بسته الحاقی Cyberpunk 2077 هیچ وقت قرار نبوده که دنباله‌ای برای بازی اصلی باشد.

بسته الحاقی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty یکی از موفق‌ترین آثار استودیوی سی‌دی پراجکت رد است که توانست نظر مثبت طرفداران را جلب کند و خاطرات بد زمان عرضه Cyberpunk 2077 را از ذهن آن‌ها پاک کند. پیش از انتشار این دی‌ال‌سی، عده‌ای فکر می‌کردند که شاید سازندگان قصد داشته باشند با ساخت آن، داستان بازی اصلی را ادامه دهند. بااین‌حال، ایگور سارزینسکی، کارگردان روایی سی‌دی پراجکت رد به‌تازگی اعلام کرده که آن‌ها هیچ وقت چنین برنامه‌ای نداشتند.

سارزینسکی تایید کرد که آن‌ها چند ایده مختلف برای بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 داشتند، اما هیچ کدامشان قرار نبود دنباله بازی اصلی باشند، زیرا پایان‌های مختلف آن به سازندگان اجازه طراحی داستانی را نمی‌داد که هم تمام انتخاب‌های بازیکن‌ها را در نظر بگیرد و هم منطقی به نظر برسد. او در این رابطه گفت:

«ما چند سناریوی مختلف را در نظر داشتیم، اما هیچ کدام از آن‌ها ادامه داستان بازی اصلی نبودند. پایان‌های Cyberpunk 2077 بسیار متنوع هستند و ایجاد یک مسیر برای ادامه داستان که برای همه منطقی باشد، کار غیر ممکنی است. همچنین ما نمی‌خواستیم یکی از پایان‌ها را انتخاب کنیم و انتخاب‌های دیگر بازیکن‌ها را نادیده بگیریم.

این پایان‌ها به همان شکلی که ما می‌خواستیم نوشته شده‌اند و اگر ما چنین تصمیمی می‌گرفتیم باعث ناراحتی در بازیکن‌ها می‌شد، زیرا آن‌ها فکر می‌کردند که پاسخ‌های مستقیمی ارائه نداده‌اند. ما همیشه می‌دانستیم که می‌خواهیم یک پایان اضافی داشته باشیم که در آن V داروی درمانی دریافت کرده و زنده می‌ماند. اما هزینه آن بسیار زیاد بود.»

بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است. در حال حاضر دیگر قرار نیست محتوای بیشتری برای Cyberpunk 2077 منتشر شود و تیم سازنده تمرکز خود را روی تولید دنباله آن گذاشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده