نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

تاریخ انتشار Blasphemous 2 برای ایکس باکس وان و PS4

شرکت Team17 و استودیو The Game Kitchen از تاریخ انتشار بازی Blasphemous 2 برای کنسول‌های نسل ۸ پرده برداشتند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Team17 و استودیو The Game Kitchen از تاریخ انتشار بازی Blasphemous 2 برای کنسول‌های نسل ۸ رونمایی کردند. دنباله بازی ساید-اسکرولینگ مترویدوانیا بلسفمس در تاریخ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ (۲ نوامبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد.

وقایع بازی Blasphemous 2 از جایی آغاز می‌شود که داستان بسته الحاقی Wounds of Eventide از نسخه اول به پایان رسیده بود. در این نسخه کاراکتر The Penitent One خود را در سرزمین جدیدی خواهد یافت و بار دیگر در یک چرخه بی‌پایان از زندگی، مرگ و تجدید حیات گرفتار می‌شود. قهرمان داستان باید در این دنیای عجیب‌وغریب تازه به کاوش بپردازد و ازطریق مبارزه با ساکنان این سرزمین ناشناخته به آخرین قرارگاه خود بازگردد.

بازی Blasphemous 2 دارای تعداد زیادی دشمن تازه و باس‌های چالش‌برانگیزتری برای مبارزه است. این دنباله شماری از سلاح‌های منحصربه‌فرد و مجموعه‌ای از مهارت‌های تازه را برای استفاده در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد که قابل شخصی‌سازی خواهند بود. این بازی در تاریخ ۲ شهریور (۲۴ اوت) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر (در بستر استیم) منتشر شد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده