نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

احتمال حضور دردویل در بازی مرد عنکبوتی ۲

کارگردان بازی Marvel's Spider-Man 2 اخیرا به تولید بازی یا یک بسته الحاقی با حضور شخصیت دردویل اشاره کرده است.

این خبر ممکن است اطلاعاتی از روند و داستان بازی اسپایدرمن را لو بدهد

این‌طور که به نظر می‌رسد، دردویل می‌تواند در بسته الحاقی بازی Marvel’s Spider-Man 2 نقش مهمی داشته باشد. اگر بازی‌های مرد عنکبوتی استودیو اینسامنیاک را تجربه کرده باشید، حتما متوجه اشاره‌های مختلف آن به ابرقهرمان‌های دیگر مارول شده‌اید که از حضور آن‌ها در جهان این بازی خبر می‌دهند. برای مثال، برج انتقام‌جویان در بخشی از نیویورک حضور دارد و در بخش‌هایی نیز شاهد اشاره به ولورین و پلنگ سیاه هستیم. علاوه‌بر‌این دفتر مت مورداک ملقب به دردویل نیز در نقشه نسخه اول حضور داشت، اما هیچ‌وقت خود این شخصیت در بازی حضور پیدا نمی‌کند.

دردویل و اسپایدرمن جزو معروف‌ترین زوج‌های ابرقهرمانی دنیای کمیک‌ها به‌شمار می‌آیند که در رویدادهای مختلف همکاری‌هایی به‌یادماندنی با یکدیگر داشته‌اند. بنابراین بسیاری از طرفداران انتظار داشتند خود دردویل هم در بازی‌های Marvel’s Spider-Man حضور پیدا کند. حالا برایان اینتیهار، کارگردان بازی مرد عنکبوتی ۲ در مصاحبه با رسانه IGN به حضور دردویل در آینده این مجموعه اشاره کرد. زمانی‌که خبرنگار صراحتا درباره این موضوع از اینتیهار سوال پرسید، او گفت که خبرنگار سوالی خوبی از او پرسیده است، اما طرفداران برای یافتن پاسخ باید منتظر بمانند.

هنوز مشخص نیست که قرار است به چه شکلی با دردویل ملاقات داشته باشیم. برخی از طرفدارها حدس می‌زنند که استودیو اینسامنیاک گیمز در آینده یک بسته الحاقی با محوریت دردویل برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 خواهد ساخت. بااین‌حال عده‌ای هم حدس می‌زنند که پس از انتشار بازی مورد انتظار Marvel’s Wolverine، این استودیو به‌سراغ ساخت بازی مختص شخصیت دردویل خواهد رفت.

بازی Marvel’s Spider-Man درحال‌حاضر به‌شکل انحصاری در کنسول پلی استیشن 5 قابل تجربه است.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده