نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۱

کپکام به دنبال ارتقا موتور RE Engine است

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده، شرکت کپکام جهت ارائه آثار جدید با گرافیک بصری خیره‌کننده، درحال به‌روزرسانی موتور بازی‌سازی RE به REX Engine است.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید شرکت کپکام (Capcom) بسیاری از آثار خود از جمله Resident Evil 7 Biohazard، بازی Monster Hunter Rise و همچنین بازی Resident Evil 4 را با موتور بازی‌سازی RE Engine توسعه داده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد این استودیوی بازی‌سازی قرار است دست به تغییراتی در موتور بازی‌سازی خود برای تولید آثار آینده بزند. براساس اطلاعات رسمی منتشر شده، این استودیوی قدیمی و محبوب درحال به‌روزرسانی موتور بازی‌سازی فعلی RE Engine است. نسخه دردست توسعه این موتور بازی‌سازی که تحت عنوان REX Engine معرفی شده، قرار است با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، ساخت و ارائه آثاری با بهبودهای گرافیکی چشمگیر را در دستور کار سران این استودیوی بازی‌سازی قرار دهد.

باتوجه به اطلاعات رسمی در دسترس، طبق برنامه‌ریزی‌های کپکام قرار است، ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های وعده داده شده طی چندین مرحله به RE Engine اضافه شود. RERuntime، ویژگی REDox و REAssetStream تنها بخشی از تکنولوژی‌های جدید موتور بازی‌سازی آینده کپکام هستند.

درحال حاضر اما هنوز اطلاعات دقیقی مبنی‌بر اینکه چه زمانی بالاخره بازی‌های این استودیو با موتور REX Engine ساخته خواهد شد، اعلام نشده است؛ از همین‌رو باید منتظر ماند و دید آیا بازی مورد انتظار Dragon’s Dogma 2 اولین تجربه توسعه یک اثر با REX Engine خواهد بود یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده