نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۳

دفاع سونی از افزایش قیمت سرویس پلی استیشن پلاس

اریک لمپل، معوان ارشد و مدیر بازاریابی سونی افزایش قیمت سرویس پلی استیشن پلاس باتوجه‌به ارزش‌های آن و روند بازار را امری منطقی دانست و از آن دفاع کرد.

چنانچه زومجی و اخبار مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که اوایل شهریورماه بود که سونی‌ به‌صورت رسمی از افزایش ۳۵ درصدی قیمت اشتراک ۱۲ ماهه سرویس پلی استیشن پلاس خبر داد. براین اساس درحال حاضر سرویس PS Plus Essential با ۷۹.۹۹ دلار (۲۰ دلار افزایش)، سرویس PS Plus Extra با قیمت ۱۳۴.۹۹ دلار (۳۵ دلار افزایش) و درنهایت سرویس PS Plus Premium نیز ۱۵۹.۹۹ دلار (۴۰ دلار افزایش) در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش اریک لمپل، معوان ارشد و مدیر بازاریابی سونی طی مصاحبه‌ای با نگاهی به شرایط بازار، به دفاع از این اقدام ژاپنی‌ها پرداخت و آن را یک امر منطقی دانست. لمپل گفت:

«ما به‌دنبال ارائه تجربه بی‌نقص از پلی استیشن پلاس هستیم. سال گذشته با راه‌اندازی مجدد این سیستم، ارزش واقعی پلی استیشن 5 برای بسیاری از مصرف‌کنندگان مشخص شد. همانند سایر موارد در جهان، ما هم نسبت‌به شرایط بازار، قیمت‌ سرویس را تنظیم کردیم. برخلاف سایر سرویس‌های اشتراک موجود، خوشحالم از اینکه ما برای اولین‌بار است که دست به چنین اقدامی زده‌ایم.»

حال باید منتظر ماند و دید آیا ادعاهای سران سونی نسبت‌به تبدیل پلی استیش پلاس به یک سرویس بی‌نقص و ارزشمند در آینده به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر. لطفا شما هم نظرات خود نسبت‌به این سرویس را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده