نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

اجرای EA Sports WRC با نرخ ۶۰ فریم در کنسول‌ها

شرکت Codemasters از نحوه اجرای بازی EA Sports WRC در کنسول‌های نسل ۹ پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مدیر بازاریابی EA Sports WRC با انتشار پست جدیدی در انجمن ردیت از نحوه اجرای بازی در کنسول‌ها پرده برداشته است. در این پست اعلام شد که طرفدارها می‌توانند انتظار اجرای بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس را داشته باشند.

بازی EA Sports WRC در کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4K اجرا می‌شود؛ درحالی‌که کنسول ایکس باکس سری اس اجرای بازی در رزولوشن 1440p را هدف قرار می‌دهد. بسته به اینکه از کدام کنسول نسل ۹ استفاده می‌کنید، این بازی در برخی از بخش‌ها برای بهینه‌سازی بهتر از رزولوشن پویا استفاده می‌کند.

الکترونیک آرتز برای مقایسه گرافیک نسخه‌های مختلف بازی EA Sports WRC اظهار داشت که نسخه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 دارای گرافیکی معادل تنظیمات گرافیکی High در کامپیوتر خواهند بود. از سوی دیگر نسخه ایکس باکس سری اس دارای گرافیکی معادل تنظیمات گرافیکی Medium یا Low در کامپیوتر است.

شرکت Codemasters به‌عنوان توسعه‌دهنده EA Sports WRC اخیرا اعلام کرد که این بازی با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود. شرکت کدمسترز به‌خاطر محدودیت‌های موتور داخلی EGO تصمیم به استفاده از آنریل انجین ۵ گرفت. با اینکه گزینه انتخاب موتور Frostbite برای توسعه بازی روی میز بود، اما شرکت Codemasters پیش از تصاحب توسط شرکت Electronic Arts تصمیم به استفاده از آنریل انجین ۵ گرفته بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده