نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

انتشار نیو گیم پلاس و درجه سختی Nightmare پس از عرضه Alan Wake 2

شرکت رمدی اعلام کرد که حالت New Game Plus و درجه سختی Nightmare به‌عنوان محتوای پس از عرضه به بازی Alan Wake 2 اضافه می‌شوند.

بازی Alan Wake 2 امروز مورخ ۵ آبان ۱۴۰۲ (۲۷ اکتبر ۲۰۲۳) روانه بازار می‌شود. شرکت Remedy Entertainment اخیرا تریلر زمان عرضه بازی را در رویداد Xbox Partner Preview پخش کرد که نوید یک تجربه جنون‌آمیز را می‌داد. بااین‌حال محتویات بیشتری نظیر حالت New Game Plus پس از عرضه به بازی راه می‌یابند. اکنون توسعه‌دهندگان با انتشار توئیت جدیدی تأیید کردند که در این حالت تمام سلاح‌ها و ارتقاها از همان ابتدا در دسترس خواهند بود.

درجه سختی Nightmare پس از عرضه بازی Alan Wake 2 در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. درضمن طرفدارها باید انتظار یک روایت جایگزین با محتوای ویدیویی و صفحات دست‌نوشته جدیدی را داشته باشند. هنوز معلوم نیست که این روایت جایگزین تا چه اندازه داستان اصلی را تغییر می‌دهد و چه مسیری را برای آینده ترسیم خواهد کرد. شرکت رمدی هنوز تاریخ راه‌یابی حالت نیو گیم پلاس و درجه دشواری نایت‌مر به الن ویک ۲ را اعلام نکرده است.

بازی Alan Wake 2 در زمان عرضه در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (در بستر اپیک گیمز استور) قرار می‌گیرد. بازیکن‌ها برای تکمیل بازی الن ویک ۲ به بیش از ۲۰ ساعت زمان نیاز خواهند داشت. برای تجربه این بازی در تمام پلتفرم‌ها به ۸۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارید و اجرای بازی در کامپیوتر نیازمند سخت‌افزار قدرتمندی است که نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده