نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

تأیید تاریخ انتشار Omni-Man برای مورتال کامبت ۱

فروشگاه ایکس باکس تأیید کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر راه‌یابی کاراکتر اومنی-من به بازی Mortal Kombat 1 باشند.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که تاریخ راه‌یابی کاراکتر Omni-Man به بازی Mortal Kombat 1 در فروشگاه ایکس باکس تأیید شده است. در گذشته استودیو ندررلم از پیوستن اومنی-من به فهرست مبارزان مورتال کامبت ۱ در ماه نوامبر خبر داد و اکنون می‌دانیم که این کاراکتر در تاریخ ۱۵ آبان (۶ نوامبر) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. خریداران Kombat Pack در این تاریخ می‌توانند به‌شکل Early Access به تجربه این مبارز بپردازند.

طرفدارها می‌توانند منتظر انتشار محتوای پس از عرضه زیادی برای بازی Mortal Kombat 1 باشند. همان‌طور که استودیو NetherRealm اعلام کرد، کاراکتر پیس‌میکر از مجموعه The Suicide Squad (جوخه انتحار) و کاراکتر کوان چی، یکی از قطب‌های اتحاد مرگبار (Deadly Alliance) و هم‌پیمان شنگ سونگ در زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴، کاراکتر هوم‌لندر از سریال The Boys (پسران) در بهار ۲۰۲۴ و کاراکتر تاکدا تاکاهاشی در تابستان ۲۰۲۴ از راه می‌رسند.

مدتی قبل اندرو مورگادو، صداپیشه کاراکتر رپتایل به‌طور تصادفی راه‌یابی کاراکتر T-1000 از فیلم Terminator 2: Judgment Day (نابودگر ۲: روز داوری) به بازی Mortal Kombat 1 را فاش کرد. بسته Kombat Pack با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، اما در نسخه Premium مورتال کامبت ۱ نیز گنجانده شده است که ۱۰۹.۹۹ دلار قیمت دارد. البته تمام کاراکترهای بسته الحاقی مورتال کامبت ۱ به‌شکل جداگانه نیز قابل خریداری خواهند بود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده