نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

لباس بتمن رابرت پتینسون به Batman Arkham Knight اضافه شد

استودیو راک‌استدی با انتشار به‌روزرسانی جدیدی لباس بتمن رابرت پتینسون را به بازی Batman Arkham Knight اضافه کرد.

استودیو Rocksteady طرفدارها را با انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Batman: Arkham Knight شگفت‌زده کرد که لباس شوالیه تاریکی فیلم The Batman (بتمن) با نقش‌آفرینی رابرت پتینسون را به‌همراه می‌آورد. باتوجه‌به اینکه بیش از ۸ سال از عرضه بازی بتمن: شوالیه آرکهام می‌گذرد و استودیو راک‌استدی سرگرم بهبود بازی اکشن ماجراجویی Suicide Squad: Kill the Justice League است، انتشار این آپدیت تا حدودی غیرمنتظره بود.

فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز پس از تأخیرهای فراوان نهایتا در تاریخ ماه مارس ۲۰۲۲ روی پرده سینما رفت و با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری موفق به فروش ۷۷۱ میلیون در گیشه شد. رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو، کالین فارل، جان تورتورو، جفری رایت، اندی سرکیس و پیتر سارسگارد در فیلم بتمن نقش‌آفرینی کردند. در این فیلم شوالیه تاریکی باید به سواستفاده از قدرت و فسادی پایان دهد که مانند طاعون گاتهام را فرا گرفته است.

بازی Batman: Arkham Knight در ماه ژوئن ۲۰۱۵ در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار گرفت. این بازی ماجراهای بتمن را یک سال پس از وقایع بازی Batman: Arkham City دنبال می‌کند که باید مترسک و افرادش را دستگیر کند و به مقابله با شوالیه آرکهام و سپاهیانش بپردازد. کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند در تاریخ ۱۰ آذر ۱۴۰۲ (۱ دسامبر ۲۰۲۳) منتظر عرضه بازی Batman: Arkham Trilogy باشند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده