// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۱

هدف استودیو سازنده Cities: Skylines 2 از ابتدا ۳۰ فریم بر ثانیه بود

استودیو Colossal Order از برنامه‌های خود برای بهبود وضعیت بازی Cities: Skylines 2 خبر داد.

با گذشت چند روز از عرضه بازی Cities: Skylines 2، استودیو Colossal Order اعلام کرد که اجرای بازی از ابتدا روی ۳۰ فریم بر ثانیه هدف‌گذاری شده بود. این بازی با مشکلات فنی بسیاری منتشر شده که از قضا استودیو کلاسل اوردر در مورد آن هشدار داده بود. درکنار جزئیاتی که این استودیو طی اطلاعیه‌ای از شرایط اجرایی بازی در دسترس عموم قرار داده، دلیل این تصمیم را بی‌فایده بودن نرخ فریم بالاتر برای این بازی می‌داند.

«از ابتدا برای طبیعت بازی ۳۰ فریم بر ثانیه در نظر گرفته شده بود و هیچ سودی در داشتن نرخ فریم بالاتر برای این دسته از بازی وجود نداشت چراکه درنهایت یک‌ بازی شهرسازی در بند CPU است؛ چیزی که اهمیت بیشتری دارد این است که سیتیز اسکایلاین هیچ‌گونه گیر کردنی در تصویر نداشته باشد و رابط کاربری خوبی را در اختیار بازیکن قرار دهد.» در این اطلاعیه از انتخاب ۳۰ فریم بر ثانیه دفاع شد و همچنین استودیو از مشکلات متعدد رندر کردن بازی در فاصله‌های نزدیک و دور خبر داد.

با وجود منتشر شدن Cities: Skyline 2 برای پی‌سی، عرضه نسخه کنسولی بازی تا بهار سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد و به نظر می‌رسد که دلیل این تأخیر مشکلات فراوان سیتیز اسکایلاین ۲ روی پی‌سی باشد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده