نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

تریلر گیم‌پلی ریمیک متال گیر سالید ۳ با گرافیک فوق‌العاده آنریل انجین ۵

شرکت کونامی تریلر جدیدی از ریمیک Metal Gear Solid 3: Snake Eater را در رویداد Xbox Partner Preview پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کونامی تریلر جدیدی از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، نسخه ریمیک Metal Gear Solid 3: Snake Eater را در رویداد Xbox Partner Preview به نمایش درآورده است. این تریلر شامل بسیاری از صداها و تصاویر آشنای نسخه اصلی است؛ از سکوت آزاردهنده جنگل گرفته تا مواجهه اسنیک با تمساح‌ها. این تریلر به‌شکل همزمان با اجرای بازی در موتور بازی‌سازی ضبط شده است.

این تریلر اسنیک را در محیط‌های متنوع بازی Metal Gear Solid Delta نشان می‌دهد که پنهانی در اطراف می‌چرخد و از محیط پیرامون برای استتار استفاده می‌کند. این کاراکتر می‌تواند از صخره‌ها بالا برود، برای ترور مخفیانه دشمنان در چمن‌ها کمین کند و حتی برای ذخیره مهمات آن‌ها را خفه کند. در بخش پایانی تریلر تأیید می‌شود که این ریمیک با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود که به غوطه‌وری بیشتر بازیکن‌ها در بازی می‌انجامد.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به‌عنوان یک «بازسازی وفادار به طراحی و داستان بازی اصلی» توصیف شده است که «گیم‌پلی را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و تجربه کاربری بی‌نقص تکامل می‌دهد». این بازی در زمانی نامعلوم به پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر راه می‌یابد. این ریمیک با همکاری کونامی و استودیو Virtuos و بدون دخالت هیدئو کوجیما، خالق مجموعه ساخته می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده