نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

جعلی بودن رده بندی سنی GTA 6

رده‌بندی سنی جعلی بازی Grand Theft Auto 6 از وب‌سایت هیئت رتبه‌بندی بازی‌ها در استرالیا حذف شد تا باعث سردرگمی بیشتر نشود.

بازی Grand Theft Auto 6 یکی از مورد انتظارترین آثار حال حاضر به‌شمار می‌آید و تقریبا همه شایعات مرتبط با آن بارقه‌های امیدی را در دل ۱۰۰ها هزار طرفدار در سراسر جهان زنده می‌کند. این بازی اخیرا توسط هیئت رتبه‌بندی بازی‌ها در استرالیا رده‌بندی سنی شد، اما تحقیقات رسانه PCGamesN نشان می‌دهند که کاملا جعلی بوده است.

همان‌طور که رسانه PCGamesN گزارش داد، تقریبا هر کسی امکان ثبت رده‌بندی سنی بازی‌ها را دارد که در وب‌سایت هیئت رتبه‌بندی استرالیا به نمایش در می‌آید. هیئت رتبه‌بندی بازی‌ها در استرالیا نیز تأیید کرد که رده‌بندی سنی بازی Grand Theft Auto 6 از یک منبع رسمی دریافت نشده است و به‌همین خاطر از وب‌سایت حذف می‌شود.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم که بازی Grand Theft Auto 6 چه زمانی روانه بازار می‌شود یا تا چه تاریخی باید برای رونمایی کامل از این نسخه منتظر بمانیم. بااین‌حال استراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت Take-Two Interactive اظهار داشت که آن‌ها انتظار افزایش قابل‌توجه میزان درآمد در سال مالی ۲۰۲۵ را دارند. این می‌تواند به انتشار بازی جی‌تی‌ای ۶ در این سال مالی اشاره داشته باشد؛ هرچند این موضوع هنوز به‌صورت رسمی تأیید یا تکذیب نشده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده