نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

تمجید سازنده Super Smash Bros از بازی اسپایدرمن ۲

ماساهیرو ساکورایی، خالق Super Smash Bros بازی مرد عنکبوتی ۲ را یک شاهکار توصیف و از استودیو اینسامنیاک گیمز تشکر می‌کند.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 اخیرا برای پلی استیشن 5 عرضه شد و مورد تحسین گسترده منتقدها و بازیکن‌ها قرار گرفت. این بازی تنها در ۲۴ ساعت نخست عرضه به فروش ۲.۵ میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان دست یافته است؛ اتفاقی که باعث شد رکورد سریع‌ترین میزان فروش طی یک روز میان تمام آثار انحصاری پلی استیشن به نام بازی اسپایدرمن ۲ ثبت شود. این بازی از حیث فروش نسخه‌های فیزیکی هم در صدر جدول فروش انگلستان قرار گرفته است.

اکنون ماساهیرو ساکورایی برای تمجید از بازی اسپایدرمن ۲ در توئیت جدیدی نوشت: «من دیشب بازی‌های Spider-Man 2 و Super Mario Bros. Wonder را تمام کردم. وقتی بازی‌های مورد انتظارتان با فاصله کمی از یکدیگر عرضه می‌شوند، تجربه آن‌ها مقداری مشکل می‌شود. بااین‌حال فکر می‌کنم هر دو این بازی‌ها شاهکار بودند و من آن‌ها را به همه توصیه می‌کنم. بازی‌های جدید واقعاً شگفت‌انگیز هستند و من از سازنده‌ها بابت تولیدشان بسیار سپاسگزارم.»

ماساهیرو ساکورایی سازنده Super Smash Bros

زومجی در نقد و بررسی Marvel's Spider-Man 2 امتیاز عالی ۹.۵ از ۱۰ را به این بازی اختصاص داد. محمدحسین جعفریان درباره جدیدترین بازی مرد عنکبوتی می‌نویسد: «تصور نمی‌کنم که یک نفر به مرد عنکبوتی و داستان‌های آن علاقه‌مند باشد، اما عاشق برخی از ساعات تجربه‌ی بازی Marvel's Spider-Man 2 نشود و از کل این تجربه لذت نبرد. اینسامنیاک در اسپایدرمن ۲ نه‌تنها یک دنباله‌ی درست‌وحسابی برای بازی‌های ابرقهرمانی قبلی خود را ارائه داده، بلکه یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های نسل ۹ را تقدیم گیمرها کرده است. از ونوم و کریون شکارچی تا پیتر پارکر، مایلز مورالز، هری آزبون، مری جین و شخصیت‌های دیگر به شکلی در این بازی حضور پیدا می‌کنند که بازیکن می‌فهمد سازندگان هم جهان مرد عنکبوتی و ریشه‌های داستانی آن را می‌شناسند، هم خودشان دلباخته‌ی این قصه‌ها هستند.»

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده