نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

زمان برگزاری رویداد جدید ایکس باکس

شرکت مایکروسافت شوکیس Xbox Partner Preview را برای نمایش آثاری نظیر بازی Alan Wake 2 و بازی Like a Dragon: Infinite Wealth برگزار می‌کند.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت از برگزاری رویداد Xbox Partner Preview در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۲ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۳) خبر داده است. این شوکیس رأس ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت ایران از توییچ و یوتیوب پخش خواهد شد و در طول بیش از ۲۰ دقیقه به نمایش تریلرها و ویدیوهای گیم‌پلی آثار توسعه‌دهندگان ثرد-پارتی می‌پردازد. ردموندی‌ها در نظر دارند تا در این رویداد از بازی‌های آتی سرویس اشتراکی گیم پس نیز رونمایی کنند.

طرفدارها باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از بازی Like a Dragon: Infinite Wealth، تریلر زمان عرضه بازی Alan Wake 2 و نخستین ویدیو گیم‌پلی بازی Ark: Survival Ascended در شوکیس Xbox Partner Preview باشند. بازی Dungeons of Hinterberg نیز در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود. این شوکیس در یوتیوب با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم و در سرویس‌های پخش دیگر با رزولوشن 1080p و ۶۰ فریم نمایش داده می‌شود.

این رویداد را می‌توان با بیش از ۳۰ زبان مختلف ازجمله زبان اشاره آمریکایی و بریتانیایی تماشا کرد. بسیار جالب است که ببینیم شرکت مایکروسافت چه برنامه‌ای برای ماه‌های آتی دارد؛ به‌خصوص که تاکنون بسیاری از آثار برجسته خود نظیر بازی Forza Motorsport و بازی Starfield را تقدیم طرفدارها کرده است و به‌سرعت به تعطیلات پایان سال نزدیک می‌شویم. شما می‌توانید منتظر اطلاعیه‌ها و نمایش‌های بیشتر در شوکیس ایکس باکس باشید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده