نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

عبور فروش بازی Lords of the Fallen از ۱ میلیون نسخه

بازی اکشن نقش‌آفرینی سولز-لایک Lords of the Fallen در عرض ۱۰ روز پس از عرضه به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Lords of the Fallen با وجود برخی ایرادهای فنی، عملکرد خوبی در زمینه فروش داشته است. شرکت CI Games و استودیو Hexworks در توئیتر اعلام کردند که این بازی اکشن نقش‌آفرینی سولز-لایک در عرض ۱۰ روز پس از عرضه در تاریخ ۲۱ مهر (‍۱۳ اکتبر) یک میلیون نسخه فروخته است.

با اینکه فروش ۱ میلیون نسخه از Lords of the Fallen خبر خوبی برای اثری است که سال‌ها پس از معرفی اولیه در اکتبر ۲۰۱۴ در برزخ توسعه گرفتار بود، اما نمی‌توان مشکلات پرتعداد آن را نادیده گرفت. بخش اعظم ایرادها به عملکرد و ثبات بازی مربوط می‌شود؛ هرچند شکایاتی در مورد استقرار دشمنان و حالت نیو گیم پلاس نیز وجود دارد.

استودیو هکس‌ورکس مشغول رسیدگی به این شکایات است و تاکنون چندین بسته به‌روزرسانی برای افزایش ثبات، کاهش مصرف VRAM و رفع بسیاری از مشکلات دیگر منتشر کرده است. درحالی‌که طرفدارها باید منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتری در روزهای آتی باشند، اما درحال‌حاضر عرضه دنباله یا بسته الحاقی جدیدی برای بازی مشخص نیست.

بازی Lords of the Fallen در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. داستان این بازی در ۱۰۰۰ سال بعد رخ می‌دهد که گیمرها باید برای جلوگیری از بازگشت اهریمنی ازگوربرخاسته با نام آدیر، به شوالیه‌های تاریکی ملحق شوند و ۵ چراغ فاسد را پاک‌سازی کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده