نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۶

رکوردشکنی بازی Marvel's Spider-Man 2 در ۲۴ ساعت اول عرضه

بازی Marvel's Spider-Man 2 توانست در ۲۴ ساعت ابتدایی عرضه خود لقب موفق‌ترین بازی انحصاری پلی استیشن را ثبت کند.

پس از اینکه سال ۲۰۱۸ استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز بازی Marvel's Spider-Man را برای پلی استیشن 4 عرضه کرد، بسیاری منتظر انتشار نسخه دوم آن بودند. سرانجام بازی Marvel's Spider-Man 2 چهار روز پیش و در تاریخ ۲۸ مهرماه برای کنسول پلی استیشن 5 روانه بازار شد؛ اثری که طبق پیش‌بینی‌ها توانست موفقیت نسخه اول خود را ادامه داده و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیای ابرقهرمانی بدل شود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده با انتشار آمار و ارقامی، از رکوردشکنی بازی Marvel's Spider-Man 2 خبر داده است. براساس اعلام سونی، بازی اسپایدرمن 2 تنها در طی ۲۴ ساعت ابتدایی عرضه خود به فروش ۲.۵ میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان دست یافته است؛ اتفاقی که باعث شد رکورد سریع‌ترین میزان فروش طی یک روز میان تمام بازی‌‌های انحصاری پلی استیشن به نام Marvel's Spider-Man 2 ثبت شود.

با اینکه تا پیش‌از این سونی میزان فروش بازی‌های خود طی ۲۴ ساعت ابتدایی را منتشر نمی‌کرد، اما پیش از این بازی God of War Ragnarok با ثبت فروش پنج میلیون نسخه در یک هفته پرچم‌دار سریع‌ترین میزان فروش میان آثار پلی استیشن معرفی شده بود.

تلاش‌های کریتوس و آترئوس برای دوری از رگناروک در بازی God of War Ragnarok

بازی The Last of Us: Part II با فروش بیش‌از چهار میلیون نسخه تنها در سه روز، نسخه اول بازی اسپایدرمن با ثبت رکورد ۳.۳ میلیون نسخه و بازی God of War 2018 نیز با ۳.۱ میلیون نسخه در بازه زمانی مشابه جزو موفق‌ترین آثار انحصاری پلی استیشن به‌حساب می‌آیند.

علاقه‌مندان به دنیای مارول روزهای فراموش‌نشدنی را تجربه می‌کنند؛ چراکه استودیوی اینسامنیاک گیمز درکنار توسعه بازی Wolverine، ایده اولیه سومین نسخه از بازی Marvel's Spider-Man را نیز در سر دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا بازی Marvel's Spider-Man 2 می‌تواند در آینده نیز عملکرد خوب خود را حفظ کند یا خیر. لطفا اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده