نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۱

احتمال مشخص شدن تاریخ عرضه کنسول پلی استیشن 5 اسلیم

براساس ادعای یکی از اینسایدرهای شناخته شده، تاریخ عرضه کنسول پلی استیشن 5 اسلیم پیش از اعلام رسمی سونی فاش شده است.

چنانچه زومجی و اخبار صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش سونی به‌صورت رسمی از نسخه بازطراحی شده کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرد؛ کنسولی که علاوه‌بر اینکه ۳۰ درصد حجم کمتری دارد و سبک‌تر شده است، میزبان یک هارد یک ترابایتی SSD نیز خواهد بود.

درحالی‌که سونی تاریخ دقیق عرضه کنسول پلی استیشن 5 اسلیم را اعلام نکرده و تنها به تعطیلات میلادی پیش‌رو اشاره‌ کرده است، اما طی جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد ماه آینده میلادی باید منتظر عرضه PS5 Slim باشیم. در همین راستا billbil-kun، یکی از افشاکنندگان صنعت بازی‌های ویدیویی ادعا کرده که پلی استیشن 5 اسلیم قرار است در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) در بازارهای ژاپن و آمریکا به‌صورت همزمان عرضه شود.

البته باید توجه داشته باشید که از هم‌اکنون کاربران در کشور زادگاه پلی استیشن می‌توانند از فروشگاه آمازون کنسول پلی استیشن 5 اسلیم خود را پیش‌خرید کنند. براساس اعلام سونی، نسخه جدید کنسول‌های نسل نهمی سونی قرار است طی ماه‌های آینده به تدریج در سایر مناطق مثل اروپا در دسترس خریداران قرار گیرد.

نسخه استاندارد کنسول پلی استیشن 5 اسلیم قرار است با برچسب قیمتی ۴۹۹.۹۹ دلار و نسخه دیجیتالی آن با ۵۰ دلار ارزان‌تر و با قیمت ۴۴۹.۹۹ دلار روانه بازار شود. حال باید منتظر واکنش رسمی سونی ماند و دید PS5 Slim چه زمانی در بازارهای جهانی روانه بازار خواهند شد. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص پلی استیشن 5 اسلیم را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده