// دوشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۰

بازی GTA 6 احتمالا آب و هوای واقع گرایانه خواهد داشت

گزارش یک رسانه فرانسوی جزئیات احتمالی جذابی از بازی Grand Theft Auto 6 را فاش می‌کند.

با اینکه بازی Grand Theft Auto 6 در دست تولید قرار دارد، اما شرکت راک‌استار هنوز آن را به‌طور رسمی معرفی نکرده است. این بازی اخیرا توسط هیئت رتبه‌بندی بازی‌ها در استرالیا رده‌بندی سنی شد که احتمالا به معرفی قریب‌الوقوع آن اشاره دارد. اکنون رسانه فرانسوی Rockstar Magazine جزئیات جدیدی از بهبودهای گرافیکی این بازی منتشر کرده است.

با اینکه این خبر حاصل ماه‌ها تحقیق و کار است، اما این رسانه می‌گوید که برخی از اطلاعات فاش‌شده مربوط‌به زمان توسعه بازی است و هنوز به‌طور صددرصد از پیاده‌سازی تمام این جزئیات در GTA 6 و موتور بازی‌سازی RAGE 9 اطمینان ندارد. این وبسایت اظهار داشت که پیشرفت گرافیکی از بازی Red Dead Redemption 2 به بازی GTA 6 چشم‌گیرتر از جی‌تی‌ای ۵ به رد دد ردمپشن ۲ است. راک‌استار ظاهرا می‌خواهد با موتور ریج ۹ سیستم آب شبیه‌سازی‌شده فیزیکی به‌صورت ریل-تایم با یک سیستم انقلابی جدید اعمال کند و فعالیت‌هایی مثل موج‌سواری هم در بازی گنجانده می‌شوند.

افزایش چشم‌گیری در تعداد پولیگان‌های (چندضلعی‌ها) ماشین‌ها وجود خواهد داشت تا نتایج دقیق‌تری حاصل شود. با اینکه تجربه رانندگی بازی مشابه GTA 5 است، اما شرکت راک‌استار تعادلی بین ریسینگ واقع‌گرایانه و آرکید ایجاد خواهد کرد. در مبحث نورپردازی، رندرینگ بر مبنای فیزیک انجام خواهد شد تا جزئیات تکسچر واقعی‌تر و تجربه غوطه‌ورکننده‌تری را در وایس سیتی شاهد باشیم.

طلوع و غروب خورشید هم واقع‌بینانه‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود و شب‌ها مقداری تاریک‌تر به‌نظر می‌رسد. درنهایت سیستم آب‌وهوای بی‌درنگی در بازی وجود دارد که روی محیط و گیم‌پلی تاثیر خواهد گذاشت؛ از موج‌های تأثیرگذار بر ساحل گرفته تا بادی که باعث جابه‌جایی گیاهان خواهد شد. به نظر می‌رسد که رانندگی با سرعت بالا هم تحت تاثیر این سیستم قرار خواهد گرفت.

طبق شایعات و براساس پیش‌بینی درآمد شرکت تیک-تو، بازی Grand Theft Auto 6 پیش از ماه آوریل ۲۰۲۵ (اردیبهشت-خرداد ۱۴۰۴) روانه بازار خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده