نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

لباس موتورسواران در راه بازی مرد عنکبوتی ۲

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در به‌روزرسانی بعدی میزبان یک لباس موتورسواری می‌شود که توسط رینا ساوایاما و برند KidSuper طراحی شده است.

با اینکه بازی Marvel’s Spider-Man 2 در زمان عرضه دارای ۷۸ لباس مختلف بود، اما لباس‌های بیشتری در راه است. رینا ساوایاما، بازیگر فیلم John Wick: Chapter 4 (جان ویک: بخش ۴) با انتشار یک توئیت از پوشش جدیدی برای مرد عنکبوتی رونمایی کرد که با همکاری برند لباس KidSuper طراحی کرده است. این یک لباس با ژاکت و شلوار چرمی به سبک لباس موتورسواری است که در به‌روزرسانی آتی در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

این اولین لباس از ۳ لباس جدیدی است که به‌عنوان محتوای پس از عرضه به بازی اضافه می‌شوند. برند KidSuper برای طراحی دو لباس دیگر با وینیسیوس جونیور، بازیکن فوتبال و لاندو نوریس، راننده مسابقات اتومبیل‌رانی همکاری می‌کند. هنوز معلوم نیست که این دو لباس چگونه به‌نظر می‌آیند، اما لباس موتورسواران بسیار منحصر‌به‌فرد است. با اینکه با لباس Spirit Spider از Marvel’s Spider-Man سروکار نداریم، اما لباس تازه حال‌وهوای متفاوتی دارد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 درحال‌حاضر در پلی استیشن 5 قابل تجربه است. با اینکه هنوز تولید دنباله بازی تأیید نشده است، اما برایان اینتیهار می‌گوید که بازی مرد عنکبوتی ۳ «بسیار حماسی» خواهد بود. استودیو اینسامنیاک گیمز اخیرا به تولید یک بازی اسپین-آف براساس کاراکتر ونوم اشاره کرد. بازی مرد عنکبوتی ۲ در زمان انتشار فاقد قابلیت تکرار مأموریت و نیو گیم پلاس بود که در آینده نه‌چندان دور در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده