نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۹

نینتندو از رابطه فوق‌العاده با مایکروسافت خبر داد

رئیس نینتندو آمریکا پس از افشای علاقه شدید فیل اسپنسر به خرید نینتندو، از رابطه فوق‌العاده شرکت Nintendo با شرکت مایکروسافت گفت.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که چندی پیش سندی از مایکروسافت مبنی‌بر علاقه شدید فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس، به تصاحب و خرید شرکت نینتندو منتشر شد؛ سندی از سال ۲۰۲۰ میلادی که در آن از سیاست‌های آینده مایکروسافت پرده‌برداری شد. یکی از موارد فاش‌شده در اسناد، علاقه به خرید و تصاحب شرکت نینتندو بود. اسپنسر در این ایمیل با تمجید از نینتندو به صراحت تایید کرد که «به اعتقاد من نینتندو دارایی بسیار مهمی در صنعت بازی‌های ویدیویی برای ما است. مایکروسافت برای خرید نینتندو نیز پشتیبانی کاملی از ما می‌کند».

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش داگ بوزر، رئیس نینتندو آمریکا طی مصاحبه به این اخبار واکنش نشان داد. «ما رابطه بسیار خوبی با مایکروسافت داریم. ما با آن‌ها در خیلی موارد شریک تجاری هستیم؛ صحت این موضوع را می‌توان در کنسول نینتندو سوییچ دید. به‌طور واضح بازی ماینکرفت روی کنسول نینتندو سوییچ دردسترس قرار دارد و از طرفی نیز شخصیت Banjo Kazooie نیز در بازی Super Smash Bros. Ultimate حضور دارد».

در راستای رابطه نزدیک این دو شرکت، مایکروسافت و نینتندو قراردادی ۱۰ ساله جهت عرضه مجموعه Call of Duty روی کنسول‌های نینتندو بسته‌اند. حال باید منتظر ماند و دید سرانجام این همکاری و رابطه دو غول صنعت بازی‌های ویدیویی به کجا ختم خواهد شد. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده