// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۳

تریلر فصل ۱۰ بازی Sea of Thieves با معرفی سرورهای اختصاصی

سیزن دهم بازی Sea of Thieves با پشتیبانی از گیلدها هم‌اکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

بازی Sea of Thieves فصل دهم خود را آغاز کرده است که شامل برخی ویژگی‌های جدید هم می‌شود. مهم‌ترین قابلیت جدید، امکان تشکیل گیلدها است که به بازیکنان اجازه می‌دهد زیر یک پرچم با یکدیگر متحد شوند. هر گیلد محدودیت ۲۴ دزد دریایی را دارد و هر بازیکن می‌تواند حداکثر به سه گیلد بپیوندد. با پیشروی در Guild Reputation جوایز جدید شامل لباس‌های ویژه پیدا می‌کنید. می‌توان به‌عنوان نماینده گیلد هم به‌صورت PvP با دیگر بازیکنان مبارزه کرد. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

لینک دانلود از آپارات

فرمانده‌ها می‌توانند کشتی خود را با دیگر اعضای گیلد به اشتراک بگذارند. این کشتی شخصی‌سازی و دکورهای خود را حفظ خواهد کرد و همزمان روند پیشرفت Milestone مالک کشتی ادامه خواهد داشت. شروع فصل جدید Sea of Thieves یعنی یک Plunder Pass تازه وجود دارد که شامل جوایز فراوان است. با خرید آن به جوایز سطح پرمیوم دسترسی خواهید داشت و سریع‌تر ست کشتی و لباس Stormfish Chaser را دریافت خواهید کرد.

استودیو سازنده همچنین اعلام کرده که در ماه نوامبر، Skull of Siren Song Voyages شروع خواهد شد که درواقع مسابقه‌ای برای یافتن گنج جدید است. در ماه دسامبر هم آپدیت بزرگی عرضه خواهد شد. همچنین گزینه Safer Seas در دسترس بازیکنانی قرار می‌گیرد که خواهان سرور شخصی خود بدون مزاحمت PvP با جوایز کمتر هستند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده