نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۳

مرور داستان بازی‌های اسپایدرمن قبلی در تریلر جدید Spider-Man 2

شرکت سونی تریلر جدیدی از بازی مرد عنکبوتی ۲ را برای مرور اجمالی اتفاقات دو نسخه پیشین با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

روز گذشته بازی Marvel’s Spider-Man 2 در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار گرفت. اگر می‌خواهید این بازی اکشن-ماجراجویی ابرقهرمانی را تجربه کنید، اما داستان نسخه اول یا Miles Morales را به یاد ندارید، پلی استیشن به کمک شما آمده است. شرکت سونی اخیرا تریلر جدیدی را برای مرور وقایع نسخه‌های قبلی بازی مرد عنکبوتی استودیو اینسامنیاک گیمز پخش کرد که خلاصه‌ای از ماجراهای پیتر پارکر و مایلز مورالز را ارائه می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

پیتر پارکر، مری جین واتسون و مایلز مورالز ۱۰ ماه پس از وقایع بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شوند. پیتر برای یک طرح تازه با یکی از دوستانش به نام هری آزبورن متحد می‌شود، اما با ورود کریون و شکارچیانش به شهر اوضاع تغییر می‌کند. طرفدارها باید منتظر حضور سیمبیوت در بازی مرد عنکبوتی ۲ باشند که پیتر را به‌عنوان میزبان انتخاب کرده است و توانایی‌های منحصربه‌فردی را در اختیارش می‌گذارد.

شهر نیویورک در بازی Marvel’s Spider-Man 2 تقریبا دوبرابر بزرگ‌تر از نقشه دو نسخه قبلی مجموعه است و به‌همین‌خاطر بازیکن‌ها می‌توانند انتظار داستانی طولانی‌تر را داشته باشند. این بازی فاقد کو-آپ است و درعوض روی ارائه یک ماجراجویی حماسی تک‌نفره تمرکز خواهد کرد. بازی مرد عنکبوتی ۲ را می‌توان با سه نرخ فریم متفاوت تجربه کرد که در همه آن‌ها ری-تریسینگ وجود دارد. این بازی حداقل به ۹۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده