نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲

انتشار نیو گیم پلاس و Mission Replay برای بازی مرد عنکبوتی ۲ پیش از پایان سال

جیمز استیونسون، مدیر بازاریابی اینسامنیاک گفت که قابلیت تکرار مأموریت و نیو گیم پلاس در زمان انتشار Marvel’s Spider-Man 2 در دسترس نیستند.

استودیو Insomniac Games معمولا بازی‌های خود را از همان روز اول انتشار با حالت‌ها و ویژگی‌های اضافی روانه بازار می‌کند تا بهترین تجربه ممکن را برای گیمرها رقم بزند. بااین‌حال بازی Marvel’s Spider-Man 2 در زمان عرضه فاقد چندین قابلیت جذاب خواهد بود که در آینده نه‌چندان دور در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهند گرفت.

جیمز استیونسون، مدیر بازاریابی استودیو اینسامنیاک گیمز اخیرا با انتشار توئیت جدیدی تأیید کرد که حالت New Game Plus و گزینه Mission Replay در زمان عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 در دسترس نخواهند بود. این دو قابلیت ازطریق به‌روزرسانی‌های پس از عرضه به‌شکل رایگان به بازی اضافه می‌شوند. با اینکه این موارد در آپدیت روز اول بازی مرد عنکبوتی ۲ گنجانده نخواهند شد، اما احتمالا پیش از پایان سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسند.

پیتر پارکر، مری جین واتسون و مایلز مورالز ۱۰ ماه پس از وقایع بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شوند. پیتر برای یک طرح تازه با یکی از دوستانش به نام هری آزبورن متحد می‌شود، اما با ورود کریون و شکارچیانش به شهر اوضاع تغییر می‌کند. سیمبیوت اسرارآمیز نیز در بازی Marvel’s Spider-Man 2 وجود دارد که پیتر را به‌عنوان میزبان انتخاب کرده است و توانایی‌های جدیدی را در اختیارش می‌گذارد.

البته بازیکن‌ها می‌توانند انتظار یک حالت Photo Mode بسیار عالی را در زمان عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 داشته باشند. این بازی امروز مورخ ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. این بازی انحصاری فاقد کو-آپ است و به‌صورت کامل روی ارائه یک ماجراجویی حماسی تک‌نفره تمرکز می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده