// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۵

تایید پلتفرم‌های جدید برای Silent Hill: Ascension

سریال و بازی تعاملی Silent Hill: Ascension همزمان با اعلام پلتفرم‌های استریم تازه، تریلر جدیدی دریافت کرده است.

اخیرا Genvid تریلر جدیدی از Silent Hill: Ascension، سریال و بازی استریم تعاملی این مجموعه ترسناک روانشناسانه کونامی منتشر کرده است. این بازی درباره دو خانواده در Hope's Junction در پنسیلوانیا و Stilledalen در نروژ است که باید با مرگ افراد نزدیک به خود دست‌وپنجه نرم کنند.

علاوه بر استریم روی مرورگرهای دسکتاپ، اندروید و iOS، این سری روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 از طریق Sony Pictures Core، تلویزیون‌های براویا با بهره‌گیری از Bravia Core و گوشی‌های اکسپریا از طریق بخش Bravia Core نرم‌افزار براویا قابل تجربه است. می‌توانید در ادامه تریلر جدید این بازی را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

استفان بوگاج، مدیر ارشد خلاقیت و سازنده سری‌های تعاملی Genvid درباره همکاری با سونی گفت: «ما از معرفی خانواده‌های یوهانسن و هرناندز به جهان سایلنت هیل هیجان‌زده‌ایم. درحالی‌که آنها غرق در وحشت خود شده و شهرهای آنها به طور همزمان تحت تاثیر هیستری قرار می‌گیرد، این دو خانواده ارتباط‌های عجیبی را بین خود کشف خواهند کرد».

جیکوب ناوک، مدیرعامل این سازنده هم افزود: «هیچ تجربه‌ای مشابه Silent Hill: Ascension وجود نداشته است. این یک بازی نیست؛ بلکه یک سریال استریمی تعاملی است که با تصمیم مخاطبان با یکدیگر تغییر خواهد کرد. با اینکه من کارگردان اجرایی آن هستم، نمی‌دانم پایانش چگونه رقم خواهد خورد و این قضیه در دستان شما است. محتوایی که شما تولید می‌کنید روی تلویزیون‌ها و موبایل‌ها از طریق روابط ما با سونی پیکچرز، گوگل، اپل و دیگران استریم خواهد شد. مشارکت هر روزه در Silent Hill: Ascension یعنی بخشی از تاریخی هستید که دیگر تکرار نخواهد شد».

پیت وود، معاون ارشد رئیس New Media Distribution از سونی هم اظهار داشت: «ما با این بازی به قلمرو جدیدی پا می‎‌گذاریم. از طریق این سرمایه‌گذاری منحصر‌به‌فرد با Genvid، می‌خواهیم به بینندگان دستگاه‌های سونی با قسمت‌های کامل این مجموعه خلاقانه و تعاملی اکشنی هفتگی ارائه کنیم».

سری Silent Hill: Ascension از ساعت ۴:۳۰ بامداد روز ۹ آبان (۳۱ اکتبر) به وقت ایران استریم خواهد شد. بعد از پایان فصل‌های عادی، مینی-سیزن‌هایی پخش خواهند شد که انتخاب‌های تازه نتایج متفاوتی را به دنبال خواهند داشت؛ هرچند زمان دقیق آن معلوم نیست.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده