نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵

اولین تصاویر از گرافیک نسخه سوییچ بازی هاگوارتز لگسی

شرکت WB Games و استودیو آوالانچ سافتور نخستین تصاویر پورت نینتندو سوییچ بازی اکشن نقش‌آفرینی Hogwarts Legacy را منتشر کردند.

بازی Hogwarts Legacy به‌عنوان یکی از اولین آثار برجسته سال ۲۰۲۳ در ماه فوریه برای پلتفرم‌های نسل ۹ عرضه شد و در ماه مه به کنسول‌های نسل ۸ راه یافت. این بازی اکشن نقش‌آفرینی به‌زودی با انتشار نسخه نینتندو سوییچ در دسترس مخاطبان بیشتری قرار می‌گیرد. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت WB Games نخستین تصاویر پورت نینتندو سوییچ هاگوارتز لگسی را برای نمایش ظاهر بازی منتشر کرده است.

تصویر نسخه نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy

تصویر نسخه نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy

در مجموع ۶ اسکرین‌شات در وب‌سایت نینتندو و صفحه بازی Hogwarts Legacy در فروشگاه eShop به اشتراک گذاشته شده است که لوکیشن‌ها و بخش‌های مختلف گیم‌پلی را به نمایش در می‌آورند. جای تعجبی ندارد که توسعه‌دهندگان برای اجرای بازی روی سخت‌افزار ضعیف‌تر نینتندو سوییچ مجبور به کنارگذاری برخی از المان‌های بصری و جنبه‌های فنی بودند و باید دید که عملکرد هاگوارتز لگسی در کنسول هیبریدی نینتندو چگونه خواهد بود.

بازی Hogwarts Legacy درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. کاربران نینتندو سوییچ در تاریخ ۲۳ آبان ۱۴۰۲ (۱۴ نوامبر ۲۰۲۳) می‌توانند به تجربه بازی هاگوارتز لگسی بپردازند. در گذشته استودیو آوالانچ سافتور اعلام کرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی تا ماه مه ۲۰۲۳ بیش از ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده