// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۵

تلاش سونی برای دسترسی به تروفی بازی‌ها در پی سی

به نظر می‌رسد که سونی در حال کار روی سیستم تروفی برای بازی‌های روی کامپیوتر است.

سونی در سال‌های اخیر با عرضه بازی‌های انحصاری پلی استیشن مانند God of War، Spider-Man، Horizon Zero Dawn و بسیاری دیگر روی کامپیوترهای شخصی، حضور خود را میان بازی‌های کامپیوتر گسترش داد. باتوجه‌به برنامه‌های بعدی سونی برای گسترش، احتمال می‌رود که این شرکت در تلاش است تا علاوه‌بر بازی‌های انحصاری، تمامی تجربه‌های پلی استیشن را منتقل کند.

به‌طور مثال به نظر می‌رسد که سونی در حال آماده شدن برای پشتیبانی از سیستم تروفی پلی استیشن روی بازی‌های رایانه شخصی است. تروتروفیز (TrueTrophies) که شبکه و تروفی‌های پلی استیشن را ردیابی می‌کند، طی گزارشی ادعا کرده است که فهرست تروفی‌های جدیدی را با نام «Trophy Set» اسکن کرده است و «PSPC» به‌عنوان پلتفرم این فهرست فهرست شده است. گفته می‌شود که این تروفی‌ها با پلی استیشن 5 سازگاری دارند و این موضوع می‌تواند به‌دلیل ارائه پشتیبانی از سیستم تروفی بازی‌های انحصاری سونی، روی کامپیوتر باشد؛ همچنین این اخبار با گزارش‌های سال گذشته که طبق آن‌ها سونی به‌دنبال ادغام شبکه پلی استیشن با بازی‌هایی که در آینده روی کامپیوتر شخصی عرضه می‌کند است، هم‌خوانی دارد.

بازی انحصاری بعدی که سونی قرار است بر رایانه‌های شخصی منتشر کند، هورایزن فوربیدن وست (Horizon Forbidden West - Complete Edition) است که در اوایل سال ۲۰۲۴ در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. همچنین بازی Helldivers 2 در ماه فوریه سال بعد روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده