// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴

شایعه: شهر بازی جدید Suicide Squad دو برابر گاتهام در Arkham Knight است

براساس یک تریلر نهایی نشده، جزئیات جدیدی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شده است.

استودیو راک‌استدی از زمان تأخیر در عرضه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در سکوت خبری به سر برده است. اخیرا یک افشاگری توسط کاربر ردیت باعث انتشار اطلاعات جدیدی از این بازی شده است. ظاهرا او به‌تازگی یک تریلر نهایی نشده را تماشا کرده است که براساس آن مدعی شده بازی آب‌وهوای ریل-تایم داشته و چرخه روز و شب در آن حاضر خواهد بود.

در تریلر به هر دوی این موارد اشاره شده بود؛ اما نمایشی از آن تا به امروز منتشر نشده بود. دیگر اطلاعات منتشر اما تایید نشده شده این است که متروپلیس، شهر بازی دو برابر ابعاد شهر گاتهام در بازی Batman: Arkham Knight است. امکان تجربه کوآپ هم وجود دارد؛ هرچند بار دیگر تاکید شده می‌توان تنهایی هم بازی را تجربه کرد و بین چهار کاراکتر موجود شخصیت خود را تغییر داد.

هر کاراکتر روش مبارزه و جابجایی مخصوص خود را دارد. به‌نظر می‌رسد ددشات روی گان‌پلی تمرکز کرده و دیگر مبارزان از مبارزات نزدیک بهره می‌برند که برخلاف معرفی قبلی است. مشخص نیست آیا نیاز همیشگی به اتصال اینترنت حذف شده یا این موضوع تغییر کرده است.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در روز ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده