// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۴

ریمیک دد اسپیس در لیست بازی‌ های جدید گیم پس اکتبر ۲۰۲۳

در ادامه ماه اکتبر آثاری مثل ریمیک Dead Space و Cities: Skylines 2 به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهند شد.

شرکت مایکروسافت از موج دوم بازی‌های ایکس باکس گیم پس در اکتبر ۲۰۲۳ رونمایی کرده است. براین اساس، امروز بازی Like A Dragon: Ishin! برای کلاد، کنسول و پی‌سی روی سرویس مدنظر قرار خواهد گرفت. سپس F1 Manager 2023 برای کلاد، کنسول و پی‌سی در روز ۲۷ مهر (۱۹ اکتبر) و بازی Cities: Skylines 2 برای پی‌سی در ۲ آبان (۲۴ اکتبر) در دسترس قرار خواهد گرفت.

در ادامه سه بازی Frog Detective: The Entire Mystery برای کلاد و کنسول، Mineko’s Night Market برای تمامی پلتفرم‌ها و ریمیک Dead Space برای کلاد، پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در تاریخ ۴ آبان (۲۶ اکتبر) به این سرویس اضافه خواهند شد. بازی آخر بخشی از سرویس EA Play است؛ پس کاربران گیم پس آلتیمیت و پی‌سی گیم پس به آن دسترسی دارند که شامل مشترکین گیم پس کور و عادی نمی‌شود. همچنین دسترسی زودهنگام نسخه آزمایشی EA Sports UFC 5 هم در تاریخ یکسان عرضه خواهد شد.

گفتنی است بازی‌های زیر در تاریخ ۹ آبان (۳۱ اکتبر) گیم پس را ترک می‌کنند:

  • Gunfire Reborn (کلاد، کنسول و پی‌سی)
  • Kill It With Fire (کلاد، کنسول و پی‌سی)
  • Persona 5 Royal (کلاد، کنسول و پی‌سی)
  • The Legend of Tianding (کلاد، کنسول و پی‌سی)
  • Signalis (کلاد، کنسول و پی‌سی)
  • Solasta Crown of the Magister (کلاد، کنسول و پی‌سی)

تلاش آیزاک کلارک برای بقا در دنیای Dead Space Remake

هفته پیش بود که شرکت مایکروسافت خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد را تکمیل کرد. فیل اسپنسر در این‌باره گفته بود: «امروز تلاش می‌کنیم تا آثار محبوب اکتیویژن، بلیزارد و کینگ را به گیم پس و دیگر پلتفرم‌ها عرضه کنیم. در ماه‌های آتی درباره زمان آن صحبت خواهیم کرد. می‌دانیم شما هیجان‌زده هستید؛ ما هم همینطور». سازنده کالاف دیوتی هم گفته بود انتظار دارد از سال ۲۰۲۴ آثار خود را به گیم پس اضافه کند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده