// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۷

نسخه بعدی بازی Halo در دست ساخت قرار دارد

همزمان با نگرانی‌های موجود در مورد آینده سری بازی Halo، به نظر می‌رسد که نسخه بعدی این مجموعه در حال توسعه است.

طبق اطلاعات منتشر شده نسخه بعدی از سری بازی Halo، با روشی متفاوت از هیلو اینفینیت در دست ساخت قرار گرفته است. تا ماه‌ها پیش کسانی که همچنان به هیلو اینفینیت متعهد بوده‌اند، امید داشتند که نوعی بسته الحاقی برای بخش داستانی بازی عرضه شود اما با گذشت زمان این احتمال کمرنگ و کمرنگ‌تر به نظر می‌رسد.

این گزارش‌ها توسط SG Bitcast، پادکستی به میزبانی Seasoned Gaming منتشر شده است. زمانی‌که از اینز (Ains)، سردبیر سایت در مورد مجموعه هیلو سؤال شد، گفت که هم‌اکنون گروهی روی «تجدید ساختاری که در حال تولید نسل بعدی Halo روی آنریل انجین است» کار می‌کند.

در آغاز سال ۲۰۲۳، نگرانی‌هایی در مورد آینده هیلو وجود داشت؛ به‌ویژه زمانی‌که روند اخراج شدن کارکنان مایکروسافت روی شرکت ۳۴۳ اینداستریز تاثیر گذاشت. طرفداران هیلو یقین پیدا کردند که این بازی آینده‌ای ندارد اما در حال حاضر کسی نمی‌داند چه اتفاقی برای این سری محبوب رقم خواهد خورد. با گذشت زمان، تعداد بازیکنان هیلو اینفینیت کم و زیاد می‌شود و مدام به‌روزرسانی‌هایی برای بازی در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد؛ حتی با وجود مشکلات، مسابقات eSport بازی هم کماکان در حال برگزاری هستند.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده