نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۸

مرد عنکبوتی ۲ موفق‌ترین بازی اینسامنیاک گیمز از نظر نمره متا شد

بازی Marvel’s Spider-Man 2 توانست با دریافت نمره منتقدین ۹۱، لقب موفق‌ترین ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز را به نام خود ثبت کند.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بازی Marvel’s Spider-Man 2 که دنباله‌ای به ساخته موفق سال ۲۰۱۸ به‌حساب می‌آید، به‌زودی دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت؛ اثری که بسیاری منتظر تکرار موفقیت‌های گذشته و تجربه یک بازی جهان‌باز جذاب هستند.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا از نمرات و نظرات منتقدین نسبت به جدیدترین ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز مطلع هستید. حال در تازه‌ترین اخبار بازی، Marvel’s Spider-Man 2 تا این لحظه توانست با ثبت ۱۲۰ نقد و دریافت نمره فوق‌العاده ۹۱ در وبسایت متاکریتیک، لقب موفق‌ترین ساخته این استودیوی امریکایی را به نام خود ثبت کند. این موضوع تنها برای متاکریتیک محدود نمی‌شود، بلکه بازی اسپایدرمن 2 در سایت اوپن کریتیک نیز با دریافت ۹۵ نقد و نمره ۹۱ عملکرد مشابهی را از خود نشان داده است.

پس از سال ۲۰۰۴ که اینسامنیاک گیمز با عرضه بازی Ratchet and Clank: Up Your Arsenal توانسته بود به چنین نمراتی دست پیدا کند، اکنون بازی اسپایدرمن 2 نیز با دریافت نمرات مشابه و بالای ۹۰، نمایانگر تکرار موفقیت این استودیو پس از نزدیک به دو دهه است.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار است سه روز آینده یعنی از تاریخ ۲۸ مهرماه (۲۰ اکتبر) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 دردسترس عموم قرار گیرد. حال لطفا شما هم چنانچه نسخه اول بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود را درخصوص دنباله داستان پیتر پارکر و مایلز مورالس را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده