نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۱

تاکید دوباره روی عدم انتشار بازی Alan Wake 2 به‌صورت فیزیکی

سم لیک، یکی از مدیران استودیوی رمدی، به‌تازگی طی مصاحبه به عدم انتشار نسخه فیزیکی بازی مورد انتظار Alan Wake 2 اشاره کرد و آن را یک مسئله غیرقابل حل دانست.

در حالیکه بسیاری از دوست‌داران دنیای بازی‌های ویدیویی بی‌صبرانه منتظر تجربه دستپخت جدید استودیوی رمدی هستند، به‌نظر می‌رسد محدودیتی در انتشار بازی Alan Wake 2 دیده می‌شود؛ محدودیتی که باعث ناامیدی بسیاری از کاربران شده است.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که چندی پیش خبری مبنی‌بر اینکه بازی Alan Wake 2 قرار است تنها به‌صورت دیجیتالی دردسترس قرار بگیرد، منتشر شد. استودیوی رمدی و تیم سازنده دلیل اتخاذ چنین تصمیمی را حفظ برچسب قیمت ۶۰ دلاری بازی اعلام کردند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش سم لیک، مدیر خلاقیت و نویسنده استودیوی رمدی، طی مصاحبه‌ای به این موضوع نیز اشاره کرد. او با آگاهی از درخواست گیمرها، تاکید دوباره‌ای کرد که به‌دلیل قرارداد استودیوی رمدی با ناشر بازی یعنی شرکت اپیک گیمز برنامه‌ای جهت انتشار بازی Alan Wake 2 به‌صورت فیزیکی وجود ندارد. «این اثر یک بازی کاملا دیجیتالی است. این تصمیمی است که بین مدیر استودیوی رمدی و ناشر گرفته شده است. من نگرانی‌های شما را می‌دانم، اما برنامه‌ای برای عرضه نسخه فیزیکی بازی نیز وجود ندارد».

باوجود اینکه طی سالیان اخیر بخش دیجیتالی رشد چشمگیری را تجربه کرده است، اما این حقیقت را هم نمی‌توان انکار کرد که همچنان درصد زیادی از کاربران بازی‌های خود را به‌صورت فیزیکی تهیه می‌کنند. بنابراین انتقادها و ناامیدی‌های علاقه‌مندان نسبت به سیاست تیم سازنده بازی Alan Wake 2 نیز قابل پیش‌بینی بود.

بازی Alan Wake 2 قرار است به‌صورت رسمی از تاریخ پنج آبان (۲۷ اکتبر) برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی روانه بازار شود.

حال باید منتظر ماند و دید گرفتن چنین تصمیمی درنهایت به بازی Alan Wake 2 ضربه خواهد زد یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده