نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۹

احتمال راهیابی GTA به پلتفرم گیمینگ نتفلیکس

نتفلیکس ظاهرا برای گسترش آثارش یکی از بازی‌های Grand Theft Auto را به پلتفرم گیمینگ خود می‌آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا نتفلیکس مشتاق به گسترش فهرست بازی‌های خود است. همان‌طور که نشریه Wall Street Journal گزارش داد، نتفلیکس در تلاش است تا یکی از بازی‌های Grand Theft Auto را به پلتفرم گیمینگ خود بیاورد. بااین‌حال به‌نظر نمی‌رسد که منظور از این گزارش، بازی در حال ساخت Grand Theft Auto 6 باشد.

گزارش اخیر وال استریت ژورنال نشان می‌دهد که شرکت نتفلیکس در تلاش برای گسترش بازی‌های ویدیویی خود فراتر از بازی‌های موبایلی است. ظاهرا شرکت Netflix درباره برنامه‌های خود برای انتشار یکی از نسخه‌های بازی Grand Theft Auto با شرکت Take-Two Interactive، مالک مجموعه جی‌تی‌ای گفت‌وگو داشته است.

یکی از تحلیل‌گرها اعلام کرد که شرکت نتفلیکس تاکنون برای انتشار بازی‌ها در پلتفرم گیمینگ خود حدود ۱ میلیارد دلار هزینه کرده است و به‌نظر می‌رسد که غول دنیای استریم هیچ تغییری در این رویکرد ایجاد نخواهد کرد.

مدتی قبل هیئت رده‌بندی سنی بازی‌ها در استرالیا در اتفاقی غیرمنتظره از درجه سنی Grand Theft Auto 6 رونمایی کرد. این بازی به‌خاطر محتویات مناسب افراد بزرگسال درجه سنی MA15+ را دریافت کرد. جالب اینکه بازی Grand Theft Auto 5 در کشور استرالیا با محدودیت‌ بیشتری مواجه شده بود و با درجه سنی MA18+ روانه بازار شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده