نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۳

احتمال معرفی و عرضه بازی جدید سونیک در سال آینده

با استناد به سند غیررسمی منتشر شده در فضای مجازی، به‌نظر می‌رسد شرکت سگا برای مجموعه سونیک در حال تدارک برنامه‌های ویژه‌ای ازجمله عرضه یک بازی و سریال در سال آینده است.

درحالی‌که طرفداران سونیک بی‌صبرانه منتظر عرضه و تجربه بازی Sonic Superstars هستند، اما به‌نظر می‌رسد شرکت سگا برای این مجموعه پرطرفدار و قدیمی دنیای بازی‌های ویدیویی برنامه‌های ویژه‌ زیادی در سر دارد.

در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش سندی در وبسایت ردیت به مدت محدود در دسترس قرار گرفت که نشان از تمرکز شرکت سگا درخصوص آینده مجموعه سونیک بود. براساس اطلاعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد در صورت صحت سند موجود، نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۴ باید منتظر پخش سریال ناکلز از شبکه پارامونت پلاس و همچنین انتشار فصل سوم سریال Sonic Prime توسط نتفلیکس باشیم.

از دنیای تلویزیون و نمایش که بگذاریم، علاقه‌مندان به صنعت بازی‌های ویدیویی نیز روزهای جذابی را در دنیای سونیک سپری خواهند کرد؛ چراکه علاوه‌بر انتشار بسته الحاقی برای بازی Sonic Superstars، یک بازی کاملا جدید برای عرضه در فصل تعطیلات برنامه‌ریزی شده است.

چنانچه اطلاعات ذکر شده رنگ واقعیت به خود بگیرند، می‌توان سال ۲۰۲۴ را یک سال شلوغ برای سگا و دنیای سونیک تلقی کرد.

بازی ۲.۵ بعدی و پلتفرمر Sonic Superstars قرار است به‌صورت رسمی فردا، ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس روانه بازار شود.

چنانچه شما هم از طرفداران قدیمی و سرسخت سونیک هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص محصولات آینده یاد شده و همچنین بازی Sonic Superstars را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده