نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۶

رکوردشکنی فروش بازی Armored Core 6 برای فرام‌سافتور

پس از گذشت کمتر از دو ماه، به‌تازگی یکی از صداپیشگان بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon از میزان فروش آن پرده‌برداری کرد.

اگر از طرفرداران قدیمی دنیای بازی‌های ویدیویی باشید، احتمالا نام سری Armored Core را شنیده‌اید؛ مجموعه‌ای که در سال ۱۹۹۷ توسط استودیوی بازی‌سازی فرام‌ سافتور متولد شد. حال پس از فراز و فرودهای فراوان بالاخره جدیدترین نسخه از این مجموعه تحت عنوان Armored Core 6: Fires of Rubicon حدود دو ماه پیش برای علاقه‌مندان در دسترس قرار گرفت.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که این بازی تا به‌امروز توانسته با ثبت نقدهای مثبت و همچنین دریافت لقب دومین افتتاحیه بزرگ در مجموعه Armored Core، عملکرد درخشانی را ثبت کند. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش ریو شیموکاوا، صداپیشه شخصیت پیتر، طی یک برنامه اینترنتی آمار و ارقام جالبی از میزان فروش بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را ارائه داد.

براساس اطلاعات موجود، بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon توانسته در کمتر از دو ماه از زمان عرضه خود، حدود ۲.۸ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برسد. همه‌ی بازی‌های قبلی آرمرد کور روی هم به چنین فروشی نرسیده بودند. البته تا به این لحظه هنوز واکنشی از طرف استودیوی فرام سافتور یا باندای نامکو ارائه نشده، اما درصورت صحت چنین ادعایی، می‌توان نسخه جدید این مجموعه را یکی از موفق‌ترین بازی‌های این سبک دانست.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon درحال حاضر برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و کنسول‌های نسل نهم پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس دردسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

لطفا شما هم چنانچه این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع Genki gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده