نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵

پیس‌میکر چه زمانی وارد مورتال کامبت 1 می‌شود؟

استودیو ندررلم از زمان انتشار تقریبی مبارزان Kombat Pack بازی مورتال کامبت ۱ رونمایی کرد.

استودیو NetherRealm اخیرا تریلر هیجان‌انگیز جدیدی از Mortal Kombat 1 را پخش کرد که کاراکتر Omni-Man از مجموعه Invincible (شکست‌ناپذیر) را به‌عنوان یکی از مبارزان بی‌رحم و قدرتمند بازی به نمایش درآورد. درحالی‌که طرفدارها باید در ماه نوامبر منتظر راه‌یابی اومنی-من و کاراکتر ترمور، مبارز Kameo بعدی به مورتال کامبت ۱ باشند، استودیو ندررلم از زمان انتشار سایر مبارزان نخستین Kombat Pack بازی پرده برداشته است.

کاراکتر کوان چی، یکی از قطب‌های اتحاد مرگبار (Deadly Alliance) و هم‌پیمان شنگ سونگ در زمستان ۲۰۲۴/۲۰۲۳ (احتمالا بین ژانویه/فوریه ۲۰۲۴) به بازی Mortal Kombat 1 اضافه می‌شود. کاراکتر پیس‌میکر از مجموعه The Suicide Squad (جوخه انتحار) نیز در همین زمان در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. کاراکتر هوم‌لندر از سریال The Boys (پسران) و کاراکتر ارمک در بهار ۲۰۲۴ و کاراکتر تاکدا تاکاهاشی در تابستان ۲۰۲۴ از راه می‌رسند.

هنوز تاریخ انتشار مبارزان Kameo نخستین بسته الحاقی بازی Mortal Kombat 1 نظیر فرا، خاملیون و موادو مشخص نیست. طرفدارها باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری در این رابطه در ماه‌های آتی باشند. بسته Kombat Pack با برچسب قیمتی ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، اما در نسخه Premium مورتال کامبت ۱ گنجانده شده است که ۱۰۹.۹۹ دلار قیمت دارد. البته همه کاراکترهای این بسته الحاقی به‌شکل جداگانه نیز قابل تهیه خواهند بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده