// شنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۸

احتمال جدایی بابی کوتیک از اکتیویژن در سال ۲۰۲۴

با وجود سابقه بد بابی کوتیک، او تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی به‌عنوان مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت اکتیویژن بلیزارد پس از نهایی شدن خرید، تا پایان سال ۲۰۲۳ بر مقام خود باقی می‌ماند. شرکت مایکروسافت درنهایت، موفق به تکمیل کردن قرارداد ۶۸/۷ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد شد و این معامله، مورد تایید سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) قرار گرفت.

بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد، در یک ایمیل به تمامی کارمندان اعلام کرده است که تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی برای کمک به انتقال مالکیت در این سمت خواهد ماند. «من مدت‌ها پیش گفته‌ام که به‌طور کامل متعهد به کمک در روند انتقال هستم. فیل از من خواسته است که به‌عنوان مدیرعامل فعالیت خود را ادامه و به او گزارش بدهم؛ ما توافق کردیم که این کار را تا پایان سال ۲۰۲۳ انجام دهم. ما هر دو مشتاقانه منتظر کار روی یک ادغام راحت برای گروه‌ها و بازیکن‌هایمان هستیم.»

درحالی‌که پیامدهای این معامله بر صنعت بسیار زیاد است، همیشه تردیدهایی وجود داشت که آیا کوتیک مقام خود را ترک خواهد کرد یا خیر. گزارش‌های اولیه ادعا می‌کردند که او از شرکت جدا می‌شود، مگر اینکه قرارداد نهایی نشود. اگرچه مایکروسافت سال پیش اعلام کرد که کوتیک به فعالیت خود ادامه و به فیل اسپنسر گزارش می‌دهد، اکنون به نظر می‌رسد که او در سال ۲۰۲۴ مقام خود را ترک می‌کند.

مدت‌ها است که کوتیک چهره‌ای بحث‌برانگیز در صنعت بازی‌های ویدیویی بوده است، اما به‌دلیل نقش احتمالی خود در پرونده اتهامات آزار و اذیت جنسی، به بدنامی شناخته می‌شد. زمانی‌که اولین اتهامات بر ضد بابی کوتیک مطرح شد، بیش از ۱۳۰۰ کارمند دادخواستی را امضا کردند و طی آن خواستار برکناری او شدند؛ او درحالی‌که کسری حقوق گرفت، این موضوع را کم‌اهمیت جلوه داد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده