نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۴

دانلود بازی اسپایدرمن ۲ شروع شد

کاربران پلی استیشن 5 اکنون می‌توانند به‌سراغ پری-لود بازی مرد عنکبوتی ۲ استودیو اینسامنیاک گیمز بروند.

انتظار طرفدارها برای تجربه Marvel’s Spider-Man 2 روبه پایان است و این بازی ابرقهرمانی جهان-باز استودیو اینسامنیاک گیمز هفته آینده در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که گیمرها اکنون می‌توانند به دانلود بازی مرد عنکبوتی ۲ بپردازند تا به‌محض انتشار بتوانند آن را تجربه کنند.

پیتر پارکر، مری جین واتسون و مایلز مورالز ۱۰ ماه پس از وقایع بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شوند. پیتر برای یک طرح تازه با یکی از دوستانش به نام هری آزبورن متحد می‌شود، اما با ورود کریون و شکارچیانش به شهر اوضاع تغییر می‌کند. سیمبیوت اسرارآمیز نیز در بازی Marvel’s Spider-Man 2 وجود دارد که پیتر را به‌عنوان میزبان انتخاب کرده است و توانایی‌های جدیدی را در اختیارش می‌گذارد.

شهر نیویورک در بازی Marvel’s Spider-Man 2 تقریبا دوبرابر بزرگ‌تر از نقشه دو نسخه قبلی مجموعه است. بنابراین بازیکن‌ها می‌توانند انتظار داستانی طولانی‌تر را داشته باشند. استودیو Insomniac Games در جریان رویداد کامیک کان نیویورک از دو پوسته انحصاری Brooklyn 2099 و Kumo برای بازی مرد عنکبوتی ۲ رونمایی کرد. این بازی در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده