نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۳

سه ماه گیم پس رایگان با باندل جدید ایکس باکس سری اس

باندل تازه معرفی شده کنسول ایکس باکس سری اس این امکان را به شما می‌دهد تا با پرداخت هزینه یکسان، به سه ماه اشتراک سرویس گیم پس دسترسی داشته باشید.

بدون اغراق می‌توان گفت که سرویس گیم پس مایکروسافت یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سرویس‌های مربوط‌به دنیای بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید؛ سرویسی که با پرداخت هزینه‌ای نسبتا کم می‌توان به گنجینه‌ای از بازی‌های مختلف دسترسی پیدا کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش ردموندی‌ها با معرفی باندل جدیدی از کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری اس تمرکز اصلی خود را نه روی ظاهر و طراحی پوسته جدیدی برای کنسول، بلکه روی سرویس گیم پس گذاشتند. براساس اطلاعات رسمی منتشر شده، از تاریخ ۹ آبان (۳۱ اکتبر) این باندل جدید در قفسه‌های فروشگاه‌ها دیده خواهد شد.

این باندل کنسول ایکس باکس سری اس قرار است با برچسب قیمتی ۳۰۰ دلار روانه بازار شود که مشابه قیمت فعلی این کنسول است. نکته جالب توجه این موضوع است که با خرید این باندل از کنسول، شما درواقع ۲۵۰ دلار هزینه واقعی کرده‌اید، چراکه سه ماه اشتراک رایگان سرویس گیم پس آلتیمیت نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

حال به‌نظر می‌رسد درصورت تمایل به خرید کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری اس، باندل تازه معرفی شده گزینه اقتصادی و مناسبی برای گیمرها به حساب آید. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این کنسول را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده