نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۷

خراب شدن ساعت‌های نسخه کالکتور بازی Starfield

به نظر می‌رسد که ساعت‌های مچی نسخه فیزیکی Constellation Edition بازی Starfield، بعد از گذشت کمتر از دو ماه شروع به خراب شدن می‌کنند.

تعدادی از بازیکنان Starfield گزارش دادند که ساعت‌های مخصوصی که با مضامین این بازی در نسخه فیزیکی و کالکتور آن قرار گرفته بودند، رفته رفته خراب می‌شوند. در ساب ردیت Starfield شکایات زیادی درباره کیفیت ضعیف این ساعت‌ها دیده می‌شود. به‌طور مثال یکی از کاربران ردیت به نام Tovrin در اینباره می‌نویسد: «بعد از یک ماه و یک هفته که این ساعت عملکرد درستی داشت، آن را به شارژر متصل کردم و یک روز بعد ساعت به‌طور کلی از کار افتاده بود. من هر راهی را که در دستورالعمل‌های پشتیبانی وبسایت بتسدا نوشته بود، امتحان کردم تا دوباره آن را به راه بیاندازم. اما ظاهرا هیچ کاری باعث درست شدن آن نمی‌شود».

این کاربر سپس در ادامه‌ی پست خود نوشته که بعد از تماس با واحد پشتیبانی بتسدا و پاسخ به سؤالاتی که درباره جزئیات این اتفاق از وی پرسیده شد، از او خواستند تا سوابق مربوط‌به خرید قانونی و نشانی محل سکونت را برای آن‌ها بفرستد. اما فعلا خبری از ارسال نسخه جایگزین یا چیز دیگری نشده است.

نسخه فیزیکی بازی استارفیلد

بازی Starfield در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. تعداد بازیکن‌های این بازی تنها در عرض چند هفته اول پس از عرضه از ۱۰ میلیون فراتر رفت. استقبال گیمرها از استارفیلد باعث شد که این بازی آمار بسیار خوبی از نظر سرعت فروش در اروپا به‌عنوان یک مجموعه بازی جدید داشته باشد.

این بازی که از ماه سپتامبر منتشر شده، اخیرا آپدیت بزرگی را دریافت کرده که بسیاری از باگ‌های بازی را برطرف می‌کند و علاوه‌بر این یک اسلایدر FOV (میدان دید) را به آن افزوده است. آپدیت ۱.۷.۳۶ این بازی امکان تنظیم میدان دید جانبی بازیکن را در حالت اول-شخص و سوم-شخص فراهم می‌کند. این پچ باعث بهبود عملکرد بازی هنگام استفاده از پردازنده‌های گرافیکی Intel Arc می‌شود. این به‌روزرسانی یکی از مشکلات پیشرفت را نیز برطرف می‌کند که در مأموریت Echoes of the Past رخ می‌داد.

علاوه‌بر‌این موارد، عرضه چند DLC برای این بازی نیز در راه است. اولین بسته گسترش‌دهنده این بازی به نام Shattered Space نیز در دسترس دارندگان نسخه Premium Edition این بازی خواهد بود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده