// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۸

بازی Diablo 4 در فصل دوم بسیار سرگرم کننده تر خواهد بود

دو نفر از سازندگان بازی Diablo 4 درباره فصل دوم این بازی صحبت کرده‌اند.

بازی Diablo 4 شروعی قدرتمند داشت و در پنج روز اول عرضه بالای ۶۶۶ میلیون دلار درآمدزایی کرد؛ اما فصل اول این بازی پچ نامناسبی دریافت کرد. نرف‌های متعدد، نیاز به XP بیشتر برای لول-آپ شدن و Uniqueهای ضعیف باعث شد بازیکنان به‌شدت این اثر را مورد انتقاد قرار دهند و نمره کاربران آن در متاکریتیک افت شدیدی داشت.

خوشبختانه از آن زمان بسیاری از این تغییرات به حالت اولیه بازگشته و تیم سازنده در حال آماده‌سازی برای Season of Blood در ۲۴ مهر (۱۷ اکتبر) است. در این سیزن یک تهدید خوش‌آشامی جدید در پناهگاه به وجود آمده و در نتیجه بازیکن نفرین شده و قدرت‌های خون‌آشامی جدیدی دریافت کرده است. اکنون رسانه گیمز رادار با تیموتی ایسمی، تهیه‌کننده ارشد بازی و آنتونیو واتسون، طراح این بازی درباره واکنش بازیکنان به این فصل مصاحبه‌ای داشته است.

واتسون گفت: «موارد زیادی وجود دارند که با استقبال طرفداران رو‌به‌رو شدند. بسیاری از مکالماتی که من شنیده‌ام درباره اشتیاق بازیکنان به فصل دوم بوده؛ اما درعین‌حال آن‌ها منتظر بهبودها هم هستند. حس می‌کنم این بهبودها انگیزه مناسبی برای بازیکنان است تا مجددا به تجربه بازی بپردازند».

تیراندازی با کمان مبارز کلاس Rogue بازی Diablo 4

ایسمی هم افزود: «ما توانسته‌ایم آن را درون تیم خود تجربه کنیم و به‌لطف این بهبودها، بازی خیلی سرگرم‌کننده‌تر است. اصلاحاتی وجود دارند که هرکدام به‌طور جداگانه کوچک هستند، اما در مجموع بازی حس بهتری منتقل می‌کند».

برخی از این اصلاحات شامل حذف جواهرات از موجودی بازیکن است؛ زیرا در عوض باید مواد اولیه جمع کنید تا به واسطه جواهرساز بتوانید جواهر ایجاد کنید. افرادی که بخش مقدمه دیابلو ۴ را تجربه کنند هم می‌توانند با یک کاراکتر فصلی جدید از سایر کمپین بازی رد شوند و پنج باس Uber موجود هستند تا برای به‌دست آوردن Unique ها با آن‌ها مبارزه کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده