نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶

عدم پشتیبانی کانتر استرایک ۲ از مک و برخی از ویندوزها

شرکت ولو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کاربران سیستم‌عامل مک و همچنین نسخه‌های ۳۲بیتی قدیمی ویندوز نمی‌توانند کانتر استرایک ۲ بازی کنند.

اگر از گیمرهای قدیمی باشید، به احتمال بسیار زیاد سری بازی‌های کانتر برای شما خاطرات زیادی را همراه دارد. اوایل سال ۱۴۰۲ بود که شرکت بازی‌سازی ولو به‌صورت رسمی از نسخه بهینه‌یافته و جدید این مجموعه تحت عنوان Counter-Strike 2 رونمایی کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش ولو با انتشار بیانیه‌ای از سیاست خود نسبت به این بازی در آینده پرده‌برداری کرد. براساس اطلاعات منتشرشده، بازی Counter-Strike 2 تنها روی نسخه ۶۴بیتی ویندوز و همچنین سیستم‌عامل لینوکس قابل اجرا است. تیم سازنده می‌گوید دلیل این تصمیم، استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در ساخت بازی است.

بااستناد به بیانیه رسمی، متاسفانه کاربران سیستم‌عامل مک و نسخه ۳۲ بیتی ویندوز توانایی تجربه جدیدترین نسخه مجموعه کانتر را نخواهند داشت. آن دسته از کاربرانی که از این تصمیم تیم سازنده ناراحت هستند و توانایی اجرای بازی را ندارند، پول خود را پس می‌گیرند. بهتر است بدانند ولو به‌صورت رسمی اعلام کرد که هزینه‌ی پرداخت‌شده برای بازی Counter-Strike 2 به آن‌ها بازخواهد گشت.

البته نکته قابل‌توجه این است که این دسته از کاربران تنها تا یازده دی ماه به بازی Counter-Strike: Global Offensive دسترسی خواهند داشت. چراکه ولو به‌صورت رسمی از اتمام پشتیبانی از این اثر از آن تاریخ به بعد خبر داد.

حال درنهایت لطفا شما هم نظرات خود نسبت به بازی Counter-Strike 2 و به‌طور کلی مجموعه کانتر را با ما و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده